Ben sinds kort verslaafd aan Arma 3, en dan de mod Exile. Nu deed ArmA 2 het redelijk/goed genoeg op mijn systeem, maar ArmA 3 loopt niet soepel genoeg, ik mag blij zijn met 20 FPS gemiddeld. Mijn huidige systeem.
Heb een budget van rond de €500, en wil daar een Mobo/CPU/GPU voor hebben. Van m'n oude systeem kan ik het geheugen, de voeding en voorlopig de opslag meenemen. Heb nog geen eigen iniatief neergezet, omdat ik eerst will weten voor welk kamp ik ga, Intell of AMD.
2eHands vind ik geen probleem, alleen zit je dan dat alles van verschillende personen komt, dus ook meerdere keren verzendkosten. Willen jullie meer info, vraag maar raak.
- Asus M4A77T
- Amd X6 1075T
- 8GB Team Elite DDR3
- Amd R270 2GB
- 128GB Evo SSD
- Paar losse 1TB en 2TB schijven
- Custom waterkoeling
- Chieftec 500W voeding
Heb een budget van rond de €500, en wil daar een Mobo/CPU/GPU voor hebben. Van m'n oude systeem kan ik het geheugen, de voeding en voorlopig de opslag meenemen. Heb nog geen eigen iniatief neergezet, omdat ik eerst will weten voor welk kamp ik ga, Intell of AMD.
2eHands vind ik geen probleem, alleen zit je dan dat alles van verschillende personen komt, dus ook meerdere keren verzendkosten. Willen jullie meer info, vraag maar raak.
[ Voor 3% gewijzigd door NoFearCreations op 11-10-2015 21:45 ]
---RAWE CEEK!!!---