Ik ben Betatester!!! Maar..waarvoor p'cies?

Pagina: 1
Acties:

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 21:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
http://www.mcszone.com/

Ik heb vandaag een mailtje binnengekregen waarin mij vrolijk werd verteld dat ik uitgekozen was tot Betatester van een nieuw spel.
Congratulations! You have been chosen for Phase Two Beta!

Phase Two Beta starts in July. Cds will ship via regular first class mail on June 25th. Once we are ready for Phase Two to begin you will receive an email with the server information needed to log into the game.

To avoid delays in shipping, please take the time to verify/update your mailing address in your beta profile. That information can be accessed through the web site www.mcszone.com, left hand side, small gray button that says login. You will need your email address and the password you set up when applying for beta, to login. If you were one of the testers that had to be manually input into the system, your temporary password is test. We recommend that you change the password while updating. If you have forgotten your password contact cshelp@maximumcharisma.com.

The following are Phase Two system requirements. If your system is not compatible, reply to this email so that I can put you back into the queue for Phase Three testing.

Processor: 400 MHz or better

System RAM: 128 or better

Video card: 3D card with 16 MB video RAM or better

Sound card: DirectX 7 or better

Hard drive space: 1 Gig free space

We look forward to your feedback.

See you in the game!

Dale
Allemaal leuk en aardig, maar ik weet eigenlijk niet zo heel precies meer waarom ik dit heb gedaan en wat dit precies moet voorstellen. Volgens de mail krijg ik zelfs de Beta-versie thuisgestuurd. :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Voor fighting legends misschien? Wat daar gaat de hele site over hehe.
Lijkt me wel lachuh game =)

Verwijderd

Lijkt me een vaag spel :+

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

vaaag :)
als je er geen zin in hebt, ik heb ICQ :P

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
spam ...

-edit-jaja ik weet nu wel dat t geen spam is -edit-

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat nou spam.. flikker op man

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Spam?
Neuh...ik ben meteen naar die site gegaan en heb ingelogd met mijn email en het password wat ik altijd gebruik. Dat werkte gewoon.

Dit is niet zomaar iets.
To avoid delays in shipping, please take the time to verify/update your mailing address in your beta profile. That information can be accessed through the web site www.mcszone.com, left hand side, small gray button that says login. You will need your email address and the password you set up when applying for beta, to login.
Als je nou geen Engels kan lezen/begrijpen geef dan in het vervolg maar antwoord op de zaken die jij wel begrijpt goed? :)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Op dinsdag 19 juni 2001 19:42 schreef violator_ het volgende:
SPAM ...
tss

Heusinkveld Engineering

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op dinsdag 19 juni 2001 19:51 schreef Larzan het volgende:
Spam?
Neuh...ik ben meteen naar die site gegaan en heb ingelogd met mijn email en het password wat ik altijd gebruik. Dat werkte gewoon.

Dit is niet zomaar iets.
[..]

Als je nou geen Engels kan lezen/begrijpen geef dan in het vervolg maar antwoord op de zaken die jij wel begrijpt goed? :)
Damn jij hebt wel een erg grote mond zeg...

De reden waarom ik meteen spam liep te roepen is omdat ik dezelfde e-mail heb gekregen .. alleen is ie gedelete .. omdat, juist, ik em niet doorgelezen had omdat ik elke dag van dat soort veelbelovend uitziende mailtjes :( . Heb em dus zonder door te lezen gedelete.

T ligt niet aan dat ik problemen heb met Engels (integendeel) maar dat ik problemen heb met 30 e-mails per dag lezen .. geen zin in enzo

grappenmaker ...

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

30 mails per dag valt nog hartstikke mee joh, ik krijg er een stuk of 600 tot 1000 :)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-01 13:36

Kirpeknots

Wazzup!

Dan is het bij mij gelukkig een stuk rustiger. Geweldige icoon trouwens Violator. ROFLOL

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 04:20 schreef violator_ het volgende:

[..]

Damn jij hebt wel een erg grote mond zeg...

De reden waarom ik meteen spam liep te roepen is omdat ik dezelfde e-mail heb gekregen .. alleen is ie gedelete .. omdat, juist, ik em niet doorgelezen had omdat ik elke dag van dat soort veelbelovend uitziende mailtjes :( . Heb em dus zonder door te lezen gedelete.

T ligt niet aan dat ik problemen heb met Engels (integendeel) maar dat ik problemen heb met 30 e-mails per dag lezen .. geen zin in enzo

grappenmaker ...
Sjongejonge ik zei het alleen maar als geintje hoor. Niet meteen zo gillen. En ik vraag niet of dit spam is ofzo, ik vraag of iemand weet wat dit spel precies is.

Mij kan het echt niet zoveel boeien of je nou Engels kan lezen of hoeveel emails je per dag krijgt. Het enige wat mij boeit op dit moment is dit mailtje. Dus kan iemand nou antwoord geven op mijn vraag? Graag ook nog wat achtergrondinfo plz.

^^Ontopic

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 08:06 schreef Schum1 het volgende:
30 mails per dag valt nog hartstikke mee joh, ik krijg er een stuk of 600 tot 1000 :)
Hoeveel daarvan is Spam

Verwijderd

Ik krijg er maar een stuk of 10 spam. Gelukkig maar.

Verwijderd

Nou meneer Larzan,

Volgens mij duurt het nog wel fftjes voordat je reactie krijg tussen deze ruziemakertjes.

(*...ondertussen ga ik me ook ff voor betatester aanmelden...*)
Op woensdag 20 juni 2001 09:19 schreef Larzan het volgende:

[..]

Sjongejonge ik zei het alleen maar als geintje hoor. Niet meteen zo gillen. En ik vraag niet of dit spam is ofzo, ik vraag of iemand weet wat dit spel precies is.

Mij kan het echt niet zoveel boeien of je nou Engels kan lezen of hoeveel emails je per dag krijgt. Het enige wat mij boeit op dit moment is dit mailtje. Dus kan iemand nou antwoord geven op mijn vraag? Graag ook nog wat achtergrondinfo plz.

^^Ontopic

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:41
Dit is idd van fighting legends. Ben daar ook beta tester en heb de cd uit amerika vorige week ontvagen, en dat hele spel is met 1 woord te omschrijven: KUT

Het is een 3d adventure spel over het i-net. Je kiest een karakter ala lineage/diablo en gaat dan op reis in de wondere wereld van figting legends. Ik heb hem nu 5x gespeeld, en daarvan was ik 3x helemaal in me uppie. En 2x kwam ik iemand tegen. Niet echt dat je zegt druk bevolkt. Ook ziet het spel er voor geen meter uit. Het is de bedoeling dat het op sacrifice lijkt, maar het is nu nog wel heeel erg beta. En idee in het spel is het zelfe als bij lineage/diablo. Je begint in niveau 1 en moet steeds hoger zien te komen. Je hebt mana enz.. en je kunt handelen (als je ooit iemand tegen komt) en dingen kopen in soort shops. Ook kun je een eigen basis bouwen en een soort leger werven, die dan met je mee vechten. De besturing is trouwens ook rond uit kut. Ik kan nu geen screens posten omdat ik op me werk zit, zal vanavond ff kijken of dat lukt. Het spel zou opzicht wel leuk kunnen zijn als het wat drukker is en de landschappen niet zo saai waren. Maarja het is nog een beta. Je kan je altijd opgeven. Ze sturen ook naar Nederland, dus kun je zelf eens een kijkje nemen.

Suc6 ermee

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Jeroen: Ik dank je hartelijk! :)

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 11:17 schreef Jeroen Schamper het volgende:
Dit is idd van fighting legends. Ben daar ook beta tester en heb de cd uit amerika vorige week ontvagen, en dat hele spel is met 1 woord te omschrijven: KUT

Het is een 3d adventure spel over het i-net. Je kiest een karakter ala lineage/diablo en gaat dan op reis in de wondere wereld van figting legends. Ik heb hem nu 5x gespeeld, en daarvan was ik 3x helemaal in me uppie. En 2x kwam ik iemand tegen. Niet echt dat je zegt druk bevolkt. Ook ziet het spel er voor geen meter uit. Het is de bedoeling dat het op sacrifice lijkt, maar het is nu nog wel heeel erg beta. En idee in het spel is het zelfe als bij lineage/diablo. Je begint in niveau 1 en moet steeds hoger zien te komen. Je hebt mana enz.. en je kunt handelen (als je ooit iemand tegen komt) en dingen kopen in soort shops. Ook kun je een eigen basis bouwen en een soort leger werven, die dan met je mee vechten. De besturing is trouwens ook rond uit kut. Ik kan nu geen screens posten omdat ik op me werk zit, zal vanavond ff kijken of dat lukt. Het spel zou opzicht wel leuk kunnen zijn als het wat drukker is en de landschappen niet zo saai waren. Maarja het is nog een beta. Je kan je altijd opgeven. Ze sturen ook naar Nederland, dus kun je zelf eens een kijkje nemen.

Suc6 ermee
sjonge jonge zeg waarom denk je dat het een beta is?? juist dat jij er feedback op geeft bugs meld dingen ziet die niet passen bij het spel, dat de besturing zuigt ed.

Sommige begrijpen het hele idee achter beta-testen niet volgens mij en denken gewoon een full versie te krijgen.
Pagina: 1