Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
[i]ik zoek een nieuwe video kaart zodat ik Starcraft 2 legacy of the void op een mooiere graphics setting kan spelen. mijn pc is simpelweg oud. denk 6-7 jaar. toen deel 1 uitkwam van de Starcraft 2 trilogy was het beeld en graphics best ok. maar sinds deel 2 en nu bij deel 3 zijn de system requirements wat hoger uitgevallen en ziet het er best gaar uit. de reden dat ik de pc en daarvan video kaart wil upgraden en niet een nieuwe pc wil kopen is omdat ik verder niks speel op de pc en uitsluitend xbox.
ik heb de volgende vragen voor jullie. heeft het uberhaupt zin om een betere kaart te zoeken/kopen gezien de pc al zo oud is. en de procesor en de rest dus ook? en zo ja welke moet ik hebben en is dat compatibel met mn moederbord, koeling etc en een gevalletje er in klikken en go? u
Wat is je budget?
[i] gezien de pc al oud is en ik alleen maar starcraft op betere kwaliteit wil kunnen spelen (spel is volgens mij niet mega veel eisend) dacht ik aan 100-150 euro. maar als het goedkoper kan is dat helemaal top.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i] ik heb geen voorkeur voor een merk. nu zit er een ati radeon hd4600 in. dus dacht misschien is het makkelijk om een ati radeon hd7990 ofzo te doen. ook een oude kaart maar ook hd series. dus dacht dat past en kan wel. maar goed ik heb er ook nul verstand van.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
hierbij de specs van mn museum stuk
windows 10
moeder bord - Asus PSG-41-m LX
Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU E5400 @ 2.70GHz (2 CPUs), ~2.7GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 3584MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
video kaart = op dit moment ati radeon hd 4600. .
En zijn er uberhaupt nog kaarten te koop die in zo'n oude pc gaan?
Bij voorbaat dank voor de uitleg.
vriendelijke groet,
Martin
Ik zoek een?
[i]ik zoek een nieuwe video kaart zodat ik Starcraft 2 legacy of the void op een mooiere graphics setting kan spelen. mijn pc is simpelweg oud. denk 6-7 jaar. toen deel 1 uitkwam van de Starcraft 2 trilogy was het beeld en graphics best ok. maar sinds deel 2 en nu bij deel 3 zijn de system requirements wat hoger uitgevallen en ziet het er best gaar uit. de reden dat ik de pc en daarvan video kaart wil upgraden en niet een nieuwe pc wil kopen is omdat ik verder niks speel op de pc en uitsluitend xbox.
ik heb de volgende vragen voor jullie. heeft het uberhaupt zin om een betere kaart te zoeken/kopen gezien de pc al zo oud is. en de procesor en de rest dus ook? en zo ja welke moet ik hebben en is dat compatibel met mn moederbord, koeling etc en een gevalletje er in klikken en go? u
Wat is je budget?
[i] gezien de pc al oud is en ik alleen maar starcraft op betere kwaliteit wil kunnen spelen (spel is volgens mij niet mega veel eisend) dacht ik aan 100-150 euro. maar als het goedkoper kan is dat helemaal top.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i] ik heb geen voorkeur voor een merk. nu zit er een ati radeon hd4600 in. dus dacht misschien is het makkelijk om een ati radeon hd7990 ofzo te doen. ook een oude kaart maar ook hd series. dus dacht dat past en kan wel. maar goed ik heb er ook nul verstand van.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
hierbij de specs van mn museum stuk
windows 10
moeder bord - Asus PSG-41-m LX
Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU E5400 @ 2.70GHz (2 CPUs), ~2.7GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 3584MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
video kaart = op dit moment ati radeon hd 4600. .
En zijn er uberhaupt nog kaarten te koop die in zo'n oude pc gaan?
Bij voorbaat dank voor de uitleg.
vriendelijke groet,
Martin