Toon posts:

binary file decoderen weet iemand hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zou graag willen weten of er een programma bestaat die een binfile,hexdump kan coderen naar normale leesbare text.
Ik heb hier en daar lopen kijken en wat geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor mekaar...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt

ap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Euh wie zegt dat er uberhaubt leesbare tekst in je bestand staat? (ofwel de bron ooit uit leesbare tekst heeft bestaan)

Je zal toch even wat meer info neer moeten plempen vermoed ik

[ Voor 17% gewijzigd door Fish op 11-10-2015 20:30 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Zoals een XOR? Ja hoor :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Byte[] byteString;
using (StreamReader file = File.OpenText(basePath + "jsontxt"))
{
   Byte secretByte = 125;
   string s = file.ReadToEnd();
   byteString = Encoding.UTF8.GetBytes(s);
   foreach(Byte b in byteString)
   {
      b ^= secretByte;
   }
}

Zoals Visje al roept, we hebben wel iets meer informatie nodig. Gezien de topic start verwacht ik niet veel van deze thread, maar ik hou hem in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ja, laten we iemand die de beginselen duidelijk nog niet onder de knie heeft vooral gaan lopen verwarren :N :X

@ap1979: Neem even onze Quickstart door en open dan een nieuw topic waarin je ons meteen van alle informatie voorziet zodat we dat niet vraag voor vraag, post voor post, uit je hoeven te trekken. Ook zien we graag wat je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt. "Ik heb hier en daar lopen kijken en wat geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor mekaar" hebben we niets aan. Wat heb je dan bekeken en wat heb je dan geprobeerd; wat lukte we wél en waar gaat het volgens jou mis?

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 11-10-2015 21:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.