Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tekst terugvinden in log files van ooit bezochte webpagina's

Pagina: 1
Acties:

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Het gaat mij hier niet om de geschiedenis, want zo blond ben ik nu ook weer niet dat ik dat niet weet ;)

Het gaat om een (betaalde) site waar ik ooit ingelogd was, maar nu niet meer op kom ivm afloop abonnement. De pagina's staan echter nog wel in mijn historie, maar zijn niet meer op te vragen. Is het zo dat Windows ergens de tekst van de pagina's ergens opslaat? In log flies of zo? Zodat ik daarin kan speuren naar een bepaald stuk tekst?

Alvast hartelijk dank voor de replies!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Je kan in de cache van je browser kijken maar veel kans geef ik je niet.
Ik zou die lijst met URL's opslaan en ze allemaal downloaden en dan doorzoeken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of, maar ik denk nu heel simpel: start Notepad++ op, laat 'ie zoeken in ALLE bestanden op je computer met als zoekterm iets wat relatief uniek is in de pagina's waarvan je hoopt dat ze op je PC staan.

Stel dat je nickname op die site "KarelVos" was of dat je iets hebt gepost/gelezen over "ubervoltage", dan zou ik proberen die termen te gebruiken
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VfM52n7eF1HsVIX0PAkwM44t/full.jpg

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Was de data indertijd ook publiek toegankelijk? Want dan zou je eens bij archive.org kunnen proberen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe lang geleden heb je die pagina bezocht? Als het meer dan een week geleden is, kan je in principe wel fluiten naar de data. Sowieso wordt tekst over het algemeen in geheugen opgeslagen, omdat het niet zo groot is vergeleken met afbeeldingen of complete style sheets.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Dank voor de replies zover.
Tips ga ik morgen uitproberen.
Waar vind ik die browser cache?
Publiekelijk toegankelijk, nee. Je moest er eerst voor inloggen.
Gaat om bezochte pagina's van 2-3 dagen geleden, dus misschien nog hoop.

Alvast hartelijk dank voor de replies!

Pagina: 1