welk moederbord voor AMD FX 6300 black edition

Pagina: 1
Acties:

• itschiel
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-04-2025
ik zoek een mini ITX moederbord voor de AMD FX 6300 black editon alleen ik weet niet of die er wel is weten jullie misschien een goede, niet al te duur mini itx moederbord?

het geld dat ik te besteden heb voor het moeder bord is maximaal 100 euro maar mag altijd.

het moet allen een AM3+ socket hebben voor de AMD FX 6300 black edition processor.

het word gebouwd in een bitfenix prodigy M gebouwd daarom de mini ITX moederbord. het moet een AM3+ socket hebben vanwege de AMS FX 6300 black edition proccesor.

alvast bedankt

Verwijderd

Kijk in de pw, zet een paar vinkjes en voila: http://tweakers.net/categ...pUmytjpKhmTGSsKGFBVC0thYA

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Er zijn geen mini-itx planken voor AM3+, dus dan zijn we snel klaar.

mATX had nog gekund, pricewatch: Gigabyte GA-78LMT-USB3 is dan zo'n beetje de enige zinnige keuze.

Bij mITX zit je echt vast aan AM1 en FM2+ bij AMD, bij Intel kun je gewoon iedere courante socket wel gebruiken, zelfs 2011-3 heeft een itx plankje.

Wil je toch bij AMD blijven, dan zou ik de mATX versie van de prodigy pakken.

People as things, that’s where it starts.

• itschiel
Oke bedankt maar deGigabyte GA-78LMT-USB3 past dus wel in debitfenix prodigy M of past die er niet in

Verwijderd

itschiel schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:31:
Oke bedankt maar deGigabyte GA-78LMT-USB3 past dus wel in debitfenix prodigy M of past die er niet in
Dat past, maar ik adviseer wel een top-down koeler op de cpu te monteren zodat er ook wat airflow is langs de koelelementen van de fases.

• itschiel
oke bedankt. dan ik heb ik alleen nog 1 vraag ondersteund de Gigabyte GA-78LMT-USB3 ook windows 8.1 en windwos 10

Verwijderd

Windows wel, windwos niet :)
Pagina: 1