Toon posts:

Aankoop Ultra-HD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede tweakers ik kan helaas geen keuze maken tussen deze twee 4k televisies zouden jullie mij kunnen helpen om een keuze maken. Wat is de verschil tussen deze twee aangezien de een een smart tv is en de ander een 4K tv.

pricewatch: LG 49UF675V Zwart

&

pricewatch: Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Panasonic is met 1 inch groter (50 inch) LG is 49 inch
LG heeft een hogere beeldinterpolatie 1800Hz en Panasonic heeft 800Hz
Refresh rate (beeldverversing) is bij Panasonic 800Hz en bij LG is het 100Hz
LG tv heeft geen SmartTV maar de Panasonic wel SmartTV
LG heeft Lcd-technologie IPS, de Panasonic heeft Edge-lit en 3D ondersteuning

En ohja ze verbruiken allebei ongeveer zeer weinig energie in vergelijkenis tot TV's van jaren geleden. De Panasonic is beter vanwege SmartTv en 3D ondersteuning optie. Maar persoonlijk zou ik voor een Philips :) Ik zou eerst bij een BCC binnenlopen hoe je het ervaart in het echt voordat je wat blind bestelt.

[ Voor 32% gewijzigd door donderdraak op 11-10-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:28

mr.paaJ

generatie cmd+z

Wow, da's wel bijzonder zo'n TV zonder smart... maarja, kost dan ook weinig. Voor dat geld kun je beter voor een goede Full HD gaan, zoals een Samsung 48J6200 ofzo.

Beiden zijn UHD, de Panasonic geeft veel meer contrast (meer kleur, dieper zwart). Als de LG een beetje lijkt op de UF776 is dat een teleurstellend toestel met slechte kijkhoek en rare kleuren. Maar loop inderdaad eens een winkel binnen en kijk eens rond.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic krijgt een verhuizing naar CEA omdat het hier op de verkeerde plaats staat.

Verder eens met mr.Paaj; koop voor je geld een goede full-hd televisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Elke non-smart-tv is met een Chromecast a 35euro smarter dan andere elke willekeurige smart-tv. Dus daar zou ik je keuze niet van laten afhangen.