Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe Processor, SSD en cosmetische items
Wat is je budget?
350-400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben opzoek naar een intel iCore 1155 socket dat klaar is voor overclocking en een kleine budget SSD voor OS.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze machine wordt praktisch enkel gebruikt voor games.
Extra info:
Dus ik zit al een jaartje of 3 op mijn gaming rig en het wordt tijd voor wat upgrades. Voor referentie, dit is mijn huidige systeem:
Ik wil verschillende dingen aanpassen aan mijn systeem.
1) Die i3 heeft al lang de "oempf" niet meer dat ik nodig heb voor AAA games dus die moet vervangen worden met een quadcore, liefst overclock ready zodat ik die cooler master V8 is aan het werk kan zetten.
2) Een SSD voor mijn windows op te zetten zodat hij wat vloeiender gaat opstarten etc. Voor dit ben ik op zoek naar een budget SSDtje met 126GB ofzo, geen snelheidsbeest of grote capaciteit verreist.
De rest is wat meer cosmetisch maar hopelijk kan ik hier daar ook een antwoord op krijgen. Ik ga mijn kleurenschema veranderen naar oranje zwart dus ik ga nieuwe fans kopen en belichting. Hierover dit:
1) Ik had oog op noctua fans omdat ze in het kleurenschema passen en heel stil en efficiënt zijn, zijn ze het geld waard?
2) LED verlichting of Cold Kathode?
3) Weet er iemand van een goede plek in BE/NL waar ik cable sleeving kits kan kopen? Zou mijn kabels graag een kleurtje geven en dit zelf doen lijkt me een leuk project.
Alvast bedankt
Bitbug
Ik zoek een?
Nieuwe Processor, SSD en cosmetische items
Wat is je budget?
350-400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben opzoek naar een intel iCore 1155 socket dat klaar is voor overclocking en een kleine budget SSD voor OS.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze machine wordt praktisch enkel gebruikt voor games.
Extra info:
Dus ik zit al een jaartje of 3 op mijn gaming rig en het wordt tijd voor wat upgrades. Voor referentie, dit is mijn huidige systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 2120 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock P67 Pro3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort Black Edition Dual Fan (HD-687A-ZDBC) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2002FAEX, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master V8 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | G.Skill RipjawsX 8GB PC3-12800 (F3-12800CL7D-8GBXM) | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Thermaltake Smart M450W | € 68,- | € 68,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 121,- | |
Ik wil verschillende dingen aanpassen aan mijn systeem.
1) Die i3 heeft al lang de "oempf" niet meer dat ik nodig heb voor AAA games dus die moet vervangen worden met een quadcore, liefst overclock ready zodat ik die cooler master V8 is aan het werk kan zetten.
2) Een SSD voor mijn windows op te zetten zodat hij wat vloeiender gaat opstarten etc. Voor dit ben ik op zoek naar een budget SSDtje met 126GB ofzo, geen snelheidsbeest of grote capaciteit verreist.
De rest is wat meer cosmetisch maar hopelijk kan ik hier daar ook een antwoord op krijgen. Ik ga mijn kleurenschema veranderen naar oranje zwart dus ik ga nieuwe fans kopen en belichting. Hierover dit:
1) Ik had oog op noctua fans omdat ze in het kleurenschema passen en heel stil en efficiënt zijn, zijn ze het geld waard?
2) LED verlichting of Cold Kathode?
3) Weet er iemand van een goede plek in BE/NL waar ik cable sleeving kits kan kopen? Zou mijn kabels graag een kleurtje geven en dit zelf doen lijkt me een leuk project.
Alvast bedankt
Bitbug