[iPad mini] News & Kiosk App in iOS 9?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Hey,

Ik heb net een iPad Mini 2 gekocht aan 149 via Telenet en dit is mijn eerste Apple product. Ik heb wel af en toe dingen gelezen in het nieuws, maar ik weet zo goed als niets over iOS.

Op de iPhone van mijn zus zag ik altijd een kiosk app staan, ik had deze ook op mijn iPad, maar nadat ik iOS 9 geïnstalleerd heb is deze verdwenen.

Ik heb gelezen dat er een nieuwe News app is in iOS 9, klopt het dat deze de kiosk vervangt? En weet er iemand van jullie wanneer de News app naar de Benelux komt? :)

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Volgens mij had ik ergens gelezen dat de News app die er vanaf iOS9 in zit alleen nog maar in America te gebruiken is.... Ik heb hem in ieder geval niet op mijn toestel...

En zover ik weet vervangt de News app idd de Kiosk app :). Heb nog nergens een datum gezien wanneer Europa dat ding krijgt :(.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook op Macrumors of 9to5mac kijken op internet om Apple dingen bij te houden. Misschien ook andere sites, maar ik ken alleen deze twee ( en tweakers dan :$ ).
Ik heb ook geen Kiosk meer, en de News app van Apple is nog niet in Europa/Nederland uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Vergeet ook niet de ''Tips'' app die nu standaard op elke iPhone staat en iedere week goeie tips geeft over je iPhone/iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 11:37
Schopje naar iPads, vanwege vraag over iPad :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 20:44
1. De nieuws app is -in elk geval hier in Nederland- geen app op zich. Swipe maar eens naar het meest linker thuisscherm, daar staat onder je 'Siri-suggesties' als het goed is wel een aantal nieuwskoppen. Bij mij zie ik nu bijvoorbeeld nieuws over kou en Air France/KLM :).

2. De kiosk is met ingang van iOS 9 verdwenen. Nu zijn tijdschriften een losse app, in plaats van een app binnen de Kiosk-app.
Pagina: 1