Ik zoek een?
Smartphone met android.
Wat is je budget?
een paar honderd euro, heb het niet zo breed.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Chromecast - Plex Media server (streamen naar pc)
Beetje vlot surfen Chrome (iphone 4 is nu waardeloos traag)
Whatsapp
Opnames video en audio maken, en snel doorsturen naar mn pc
NU.nl
Dat is wat ik voornamelijk op de iphone gebruikte (m.u.v plex), voor de rest doe ik eigenlijk niet zoveel maar dit komt voornamelijk omdat mijn iphone niets trekt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ben naar verschillende winkels geweest en de Samsung S6 spreekt me erg aan, alleen is deze erg duur en loop ik niet graag met 600 euro plastic op zak (diefstal, schade). Is een S5 een optie, evt 2e hands?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ben helemaal nieuw met android, weet niet wat ik verder moet weten / waar op letten.
Chinese telefoons van o.a banggood.com, die zijn lijken me ook best goedkoop.
Zoek gewoon een goed (2ehands?) toestel met android, heb een hekel aan trage / vastlopende toestellen.
Smartphone met android.
Wat is je budget?
een paar honderd euro, heb het niet zo breed.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Chromecast - Plex Media server (streamen naar pc)
Beetje vlot surfen Chrome (iphone 4 is nu waardeloos traag)
Opnames video en audio maken, en snel doorsturen naar mn pc
NU.nl
Dat is wat ik voornamelijk op de iphone gebruikte (m.u.v plex), voor de rest doe ik eigenlijk niet zoveel maar dit komt voornamelijk omdat mijn iphone niets trekt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ben naar verschillende winkels geweest en de Samsung S6 spreekt me erg aan, alleen is deze erg duur en loop ik niet graag met 600 euro plastic op zak (diefstal, schade). Is een S5 een optie, evt 2e hands?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ben helemaal nieuw met android, weet niet wat ik verder moet weten / waar op letten.
Chinese telefoons van o.a banggood.com, die zijn lijken me ook best goedkoop.
Zoek gewoon een goed (2ehands?) toestel met android, heb een hekel aan trage / vastlopende toestellen.