advies verkoop cpu+mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:45
Ik heb een amd tb 1200b (avha) en een gigabyte ga-7dx (zonder handleiding). Ze zijn beide 6 maanden oud. Op dit moment zijn de nieuw-prijzen:
voor de amd tb1200 F395,- en voor de gigabyte ga-7dx F499,-. (pricewatch)

Wat zou ik voor deze 2 produkten kunnen vragen indien ik het te koop aan zou bieden?

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

op zijn hoogst... gokje .... f 450 - f 500 Maar ja t's maar wat de gek er voor geeft >:) misschien kan je er bij een of andere eikel er wel de nieuw prijs voor krijgen >:)

Verwijderd

kun je dat niet beter vragen in het andere stukje: Pro's en Mobo's :?

Verwijderd

Waarom dat verkopen? Niet echt financieel verantwoord lijkt me..

Verwijderd

F500 piek plus een gratis coolertje erbij gooien:p De prijzen dalen zo snel op dit moment, dat je hier eigenlijk weinig meer mee kan qua verkoop.

Overclock hem gewoon een beetje, kan je er weer wat langer mee voorruit >:)

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:45
Op dinsdag 19 juni 2001 22:55 schreef Rafthor het volgende:
F500 piek plus een gratis coolertje erbij gooien:p De prijzen dalen zo snel op dit moment, dat je hier eigenlijk weinig meer mee kan qua verkoop.

Overclock hem gewoon een beetje, kan je er weer wat langer mee voorruit >:)
Ja maar om het over te clocken, is het handig als ik de multiplier kan veranderen en dat kan op de ga-7dx niet. Ik kan hem alleen op 12×112 laten draaien. Dus ik denk dat een ander mobo wel handig is iig.

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Op woensdag 20 juni 2001 17:59 schreef Guilez het volgende:

[..]

Ja maar om het over te clocken, is het handig als ik de multiplier kan veranderen en dat kan op de ga-7dx niet. Ik kan hem alleen op 12×112 laten draaien. Dus ik denk dat een ander mobo wel handig is iig.
Dan hoef je dus alleen maar een nieuw mobo te kopen, die ouwe zou ik voor 2/3 of anders voor de heflt wegdoen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kun je zuke topics aub in vraag en Aanbod plaatsen. ... met TEAB (tegen elk aannemelijk bod) oid...
daar is vraag en aanbod namelijk voor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.