Ik zoek een?
Netwerkschijf die ik aan de router kan hangen (NAS) van minimaal 1 tb.
Wat is je budget?
Ik zit zelf te denken aan maximaal 150 euro, gezien het basic gebruik.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een NAS waarmee ik automatisch backups kan maken van de systemen in het netwerk, die extern benaderbaar is en waarmee ik ook films kan streamen naar mijn Samsung TV. Gedownloade films worden dus daar opgeslagen en moet ik direct kunnen 'oppikken' via mijn tv. Bij voorkeur ook een systeem met een (auto) standby modus, die dus niet 24/7 staat te loeien.
Concrete vraag: Ben ik beter af met een kant en klaar systeem (NAS met ingebouwde schijf) of een losse NAS met losse schijf? Wat zijn de verschillen? Aankoop advies??
Netwerkschijf die ik aan de router kan hangen (NAS) van minimaal 1 tb.
Wat is je budget?
Ik zit zelf te denken aan maximaal 150 euro, gezien het basic gebruik.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een NAS waarmee ik automatisch backups kan maken van de systemen in het netwerk, die extern benaderbaar is en waarmee ik ook films kan streamen naar mijn Samsung TV. Gedownloade films worden dus daar opgeslagen en moet ik direct kunnen 'oppikken' via mijn tv. Bij voorkeur ook een systeem met een (auto) standby modus, die dus niet 24/7 staat te loeien.
Concrete vraag: Ben ik beter af met een kant en klaar systeem (NAS met ingebouwde schijf) of een losse NAS met losse schijf? Wat zijn de verschillen? Aankoop advies??
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.