Ik krijg ineens een melding dat er al 3 weken geen reservekopie meer is gemaakt van mijn iPhone.
Laatste kopie is van 16-9-15 01:19
Bij mijn vrouw is dat 20:9-15 13:49
Van onze iPads wordt wel keurig een kopie gemaakt elke dag.
Nu heb ik even snel zitten goochelen en de laatst gemaakte reservekopie verwijderd. Dit zou het probleem moeten verhelpen...Niet dus.
Elke keer als ik op reservekopie druk lijkt ie een kopie te gaan maken, maar dan ineens 'klapt ie eruit'.
met de melding maken van reservekopie mislukt.
laatste iOS versie op alle devices.
Geen beta's.
Nog 600GB vrije ruimte op iCloud.
Alle andere iCloud onderdelen lijken wel te werken (foto's, keychain, bestanden, zoek iPhone, etc...)
Wat ik nog wel weet:
Rond die periode heb ik mijn primaire Apple ID adres veranderd (ter info: 1 Apple ID voor alle devices). Maar ik kan niet bedenken waarom dit alleen voor het maken van de backup problemen zou geven op de iPhones en dus niet op de iPads?
Laatste kopie is van 16-9-15 01:19
Bij mijn vrouw is dat 20:9-15 13:49
Van onze iPads wordt wel keurig een kopie gemaakt elke dag.
Nu heb ik even snel zitten goochelen en de laatst gemaakte reservekopie verwijderd. Dit zou het probleem moeten verhelpen...Niet dus.
Elke keer als ik op reservekopie druk lijkt ie een kopie te gaan maken, maar dan ineens 'klapt ie eruit'.
met de melding maken van reservekopie mislukt.
laatste iOS versie op alle devices.
Geen beta's.
Nog 600GB vrije ruimte op iCloud.
Alle andere iCloud onderdelen lijken wel te werken (foto's, keychain, bestanden, zoek iPhone, etc...)
Wat ik nog wel weet:
Rond die periode heb ik mijn primaire Apple ID adres veranderd (ter info: 1 Apple ID voor alle devices). Maar ik kan niet bedenken waarom dit alleen voor het maken van de backup problemen zou geven op de iPhones en dus niet op de iPads?