Toon posts:

MIjn PC maakt enorm veel geluid.

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Ik heb een paar maanden geleden mijn eigen PC in elkaar gezet. Alles werkt goed maar ik vind het jammer dat het veel lawaai geeft. Hier is mijn wensenlijst: gallery: Mees_
Ik weet niet wat er zo veel geluid maakt. Als ik gewoon op het internet surf geeft hij enorm veel geluid. Mijn videokaart staat dan op 20 procent en ik kan via de bios mijn proseccor koeling niet afstellen. Kan iemand mij helpen?
Mees 8)7

• th3sander
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-01 18:26
Wat zijn de temperaturen en of fan speeds. Ik vermoed je reference videokaart.
Met hwmonitor kan je de fanspeeds en temperaturen in een oog opslag zien.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:06
Maak de kast eens open en zoek eens uit WAT er veel geluid maakt? Neem bijvoorbeeld de kartonnen binnenrol van een rol huishoudpapier om met luisteren te achterhalen welk onderdeel lawaaiig is.

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:55

rdejongjr

Gnome

Mijn glazen bol geeft aan dat je alle fans van de kast op de hub achterop hebt aangesloten inclusief de extra stroomvoorziening?

De fan hub zet allesop 12v als de extra stroomvoorziening is aangesloten, zonder geeft hij het signaal van het moederbord door.

Als het kan de fans een beetje spreiden over de aansluitingen op het moederbord zelf, In de bios en met de bijbehorende software zijn ze prima aan te sturen. En de fan hub achterop dus niet van extra spanning voorzien.

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:28
Gigabyte EasyTune (Intel 8/9/X99 series) laat je de fans monitoren...

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:57
Misschien moet je zo'n herbruikbare kant en klare gpu waterkoeler kopen, geen idee waar je dat koopt maar een vriend van mij had er ook zo een

• Rhin
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01 23:26
Ik heb dezelfde case en weet precies wat je probleem is - haal de SATA power connector los van je fan hub, die is alleen voor als je veel fans hebt aangesloten en hij het eigenlijk niet meer allemaal aan kan met alleen de stroom van de fanheader op het moederbord.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Crossposten is op GoT niet toegestaan. Een topic per vraag is meer dan voldoende.

Graag hier verder: Pc maakt veel geluid

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.