Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en wat andere entertainment activieteiten ( muziek luisteren, video's kijken, teamspeak etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300 euro dit is een definitief maximum.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al het randapparatuur ik zoek alleen nog de desktop. Maar heb daar nog wel alle componenten voor nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb al een lijst met mijn voorgestelde opbouw toegevoegd maar wil hier graag een meer deskundig oordeel dan mezelf over.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag een Intel processor en een nvidea grafische kaart. Verder geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen. Energie zuinig en stil zouden prettig zijn maar is geen vereiste.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan maar heb graag de optie om het wel te doen wanneer ik het nodig vind.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik de opinie van de lezer met betrekking tot mij desktop setup. Ik wil graag een game pc bouwen maar heb dit nooit eerder gedaan en alhoewel ik onderzoek heb gedaan ben ik nog een beetje onzeker over mijn setup. Specifiek of de onderdelen echt compatible zijn ( met mij gelimiteerde ervaring lijkt het mij wel) en of er betere alternatiefen zijn in deze prijsklasse voor de componenten.
Hieronder mijn wishlist:
Bedankt voor uw tijd!
Vooral gamen en wat andere entertainment activieteiten ( muziek luisteren, video's kijken, teamspeak etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300 euro dit is een definitief maximum.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al het randapparatuur ik zoek alleen nog de desktop. Maar heb daar nog wel alle componenten voor nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb al een lijst met mijn voorgestelde opbouw toegevoegd maar wil hier graag een meer deskundig oordeel dan mezelf over.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag een Intel processor en een nvidea grafische kaart. Verder geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen. Energie zuinig en stil zouden prettig zijn maar is geen vereiste.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan maar heb graag de optie om het wel te doen wanneer ik het nodig vind.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik de opinie van de lezer met betrekking tot mij desktop setup. Ik wil graag een game pc bouwen maar heb dit nooit eerder gedaan en alhoewel ik onderzoek heb gedaan ben ik nog een beetje onzeker over mijn setup. Specifiek of de onderdelen echt compatible zijn ( met mij gelimiteerde ervaring lijkt het mij wel) en of er betere alternatiefen zijn in deze prijsklasse voor de componenten.
Hieronder mijn wishlist:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 235,88 | € 235,88 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 60,40 | € 60,40 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Samsung Writemaster SH-224FB Zwart | € 11,67 | € 11,67 |
| 1 | Corsair CX600M | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 68,95 | € 68,95 |