Games Aankoopadvies (idee)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15
Geachte Tweakers,

Ik ben op het idee gekomen dat bij Fora "Games" misschien een nieuwe onderdeel toegevoegd kan worden genaamd: "Games Aankoopadvies"

In deze forum-onderdeel kunnen (beginnende) gamers advies vragen over game(s) die ze op het oog hebben. Nieuwe of oude games, van Triple A tot en met indie. Alle games zijn welkom!

Ik heb de volgende vragen bedacht:

Op welke platform speel jij?
Speel je op PS4, Xbox One, PC, Wii U, Wii, Xbox 360, PS3 of andere console?

Ik zoek.../Ik heb het op het hoog....
Welk(e) spel of genre zoek je?

Mijn budget is?
Hoeveel wil je betalen voor de game(s) die je op het oog hebt?

Speel je liever Singleplayer of multiplayer?
Hou je liever van het spelen met bots, het volgen met verhaal/questen of het spel the modden of speel je liever met vrienden/andere mensen met muliplayer?

Overige vragen
Zet hier je vragen neer die je wilt stellen

PC gamer opgelet: Wil je vragen over dat je PC je spel aankan?
Je kan het checken bij de volgende websites:
Can I run it?
Game-Debate

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchredgaming op 10-10-2015 21:43 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:09
Wat zou dit precies toevoegen aan de diverse game-reviews die te vinden zijn op internet?
Je kan goed op genre zoeken, en vrij eenvoudig vinden wat anderen dan van die spellen vinden. Ook in een platform als Steam kan je uitgebreid de beoordelingen van anderen bekijken, alvorens tot aanschaf over te gaan. En dan zijn er van veel spellen nog demo's en YouTube video's te vinden...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15
Wild Chocolate schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:32:
Wat zou dit precies toevoegen aan de diverse game-reviews die te vinden zijn op internet?
Je kan goed op genre zoeken, en vrij eenvoudig vinden wat anderen dan van die spellen vinden. Ook in een platform als Steam kan je uitgebreid de beoordelingen van anderen bekijken, alvorens tot aanschaf over te gaan. En dan zijn er van veel spellen nog demo's en YouTube video's te vinden...
De problemen van meestal oude spellen zij dat er vaak niet word gespeeld MP. Of wat op dit moment is. Reviews zijn oud dan, als je snap wat ik bedoel

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:09
Nee, ik snap er geen snars van, misschien je post nog eens doorlezen en wat letters en woorden toevoegen?
Voor dat deel wat ik ervan snap, is dat dan niet te Googlen of terug te vinden in een GoT topic van betreffende game?

iRacing Profiel