Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Franky2660
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-03-2024
Wat kan ik doen wanneer er een foutmelding is van een app tijdens het instaleren ervan.

Wilde Kapaza instaleren maar krijg telkens de foutmelding Foutcode 80073cf1

Omdat het niet volledig is geïnstalleerd kan ik het ook niet verwijderen.

Graag info.

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:01
Hang je telefoon eens aan je pc en ga dan naar www.windowsphone.com en log hier met je Microsoft Account in. Zoek de gewenste download op en kies voor "nu installeren op de telefoon.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• Franky2660
Reeds gedaan. De download button ervan is niet actief.

Vermoedelijk iets mis met de app zelf.

Is er een andere manier om dit ongedaan te maken.

Anders zie ik mij genoodzaakt om mijn gsm opnieuw te installeren.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48
Heb je W10 mobile geïnstalleerd? Daar heb ik namelijk hetzelfde met 1 app. Dat gebeurt wel eens vaker en gaat bij mij alleen over als er weer een nieuwe build is. Tot dit tijd dus even wachten. Gelukkig zou die over een dag of twee er moeten zijn.

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:01
Franky2660 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:49:
Reeds gedaan. De download button ervan is niet actief.

Vermoedelijk iets mis met de app zelf.

Is er een andere manier om dit ongedaan te maken.

Anders zie ik mij genoodzaakt om mijn gsm opnieuw te installeren.
Daar heb je zelf het antwoord al hè.... schijnbaar is er dus iets mis met de build van de app. Gewoon wachten totdat er een nieuwe versie van de app beschikbaar gesteld wordt. Je telefoon opnieuw installeren is een beetje overkill in deze, vind je ook niet?

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48
Als hij Windows 10 geïnstalleerd heeft staan is de download button waarschijnlijk niet actief, omdat het een mobiele app is en geen desktop app. Dat is iig bij mij zo. Die knop heeft verder niets te maken met het wel of niet correct zijn van de build. Sterker nog, als die niet zou kunnen worden geïnstalleerd had de build ook niet publiekelijk kunnen worden gemaakt.
Als een app continu bij het installeren crasht, maar wel in de applijst van Windows Phone staat (zoals ik vermoed vanwege "Omdat het niet volledig is geïnstalleerd kan ik het ook niet verwijderen.") is er gewoon iets mis met het OS. Dat gaat niet uit zichzelf weg en vereist toch echt een update van het OS of een reinstall.

Ik ben ook benieuwd of hij Windows 10 op de telefoon geïnstalleerd heeft staan. Want daar is dit een nogal veelvoorkomend probleem.

• Franky2660
Draai op windows 8.1

Heb het probleem onder tussen opgelost door op nieuw te instaleren.

Gelukkig kort voor de foutcode had ik een backup gemaakt.

Dank van de snelle reactie's en de hulp.

Groeten Franky
Pagina: 1