Ik gebruik altijd al een harde muismat voor met gamen, maar hierdoor slijten de voetjes vaak snel. Voor velen zijn Hyperglides een oplossing, maar deze gaan niet goed samen met mijn muismat, de Corsair MM400. Ik heb hiervoor ook een 9HD gehad en hierbij had ik hetzelfde. Heeft iemand ervaring met een ander merk muisvoetjes en harde muismatten? Ik hoor het graag.
Wat bedoel je met "gaan niet goed samen met mijn muismat" ?
Smiling as the shit comes down...
Het glijd niet zo soepel als zou moeten. Voor mij persoonlijk te stroef om precies te kunnen richten. Terwijl de hyperglides er om bekend staan zeer glad te zijn.
Heb je ook een gladde muismat of een ruwe bovenlaag?
Per materiaaltype heb je weer andere voetjes nodig om met de juiste precisie de muis te kunnen bewegen.
Probeer eens standaard materialen uit, zoals een stukje plakband of ander stukje kunststof van bijvoorbeeld een blisterverpakking.
Zelf gebruik ik als muismat een stukje zeil wat normaal als vloerbedekking wordt gebruikt. Het is hard, stroef en de muis werkt er perfect op.
De onderkant van de muis heb ik niet aangepast. De hoogte t.o. de muismat mag nauwelijks aangepast worden omdat anders de muis niet goed meer reageert.
Per materiaaltype heb je weer andere voetjes nodig om met de juiste precisie de muis te kunnen bewegen.
Probeer eens standaard materialen uit, zoals een stukje plakband of ander stukje kunststof van bijvoorbeeld een blisterverpakking.
Zelf gebruik ik als muismat een stukje zeil wat normaal als vloerbedekking wordt gebruikt. Het is hard, stroef en de muis werkt er perfect op.
De onderkant van de muis heb ik niet aangepast. De hoogte t.o. de muismat mag nauwelijks aangepast worden omdat anders de muis niet goed meer reageert.
Speel ook Balls Connect en Repeat
De bovenlaag is vrij ruw. Je reactie heeft me op een idee gebracht, thanks. Ik heb namelijk een muis die wel soepel over de muismat glijd. Hiervan is alleen de kabel kapot. Ik zal eens gaan kijken of ik uit kan vinden waarvan deze voetjes gemaakt zijn, dan weet ik wat ik moet zoeken.