Ik zou het doen!
"Webcam affaire" ?
Heb ik wat gemist ?
Heb ik wat gemist ?
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
mjah... d'r is ook genoeg over gezegd op radio538 (bijv), dus zolang het niet al te ranzig is moet het kunnen toch?
Aha... Ik heb dus echt wat gemist...Op dinsdag 19 juni 2001 17:38 schreef Paz het volgende:
mjah... d'r is ook genoeg over gezegd op radio538 (bijv), dus zolang het niet al te ranzig is moet het kunnen toch?
Hmz.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
url's zijn ook op radio538 site te vinden en op een aantal andere fora... daarnaast is de url geen spam, en is het ook niet echt onzedelijk (die foto's dan)
het gaat och niet wat er op andere fora's gedaan word?
Ik zou het doen!
aarg tis zo lullig voor die personen vind je niet? op de ene site zijn die foto's gecensureerd (schrijf je dat zo?) maar die andere site niet!
Ik zou het doen!
je kunt wel zien dat jij de hele dag hebt liggen pitten haahahaOp dinsdag 19 juni 2001 17:44 schreef HlpDsK het volgende:
Waar gaaaaaaaaaaaat dit over
icq me maar ff laat ik je het zien
2717653
Ik zou het doen!
Verwijderd
*kuch* hlpdsk, kijk even in je eigen stuffis generalis wil je?Op dinsdag 19 juni 2001 17:44 schreef HlpDsK het volgende:
Waar gaaaaaaaaaaaat dit over
ps, wouter, dat zijn de 'decent pics'
hmm.. icq me ffOp dinsdag 19 juni 2001 17:47 schreef Paz het volgende:
[..]
*kuch* hlpdsk, kijk even in je eigen stuffis generalis wil je?*kuch*
Professioneel Hyves-weigeraar
Mij ookOp dinsdag 19 juni 2001 17:59 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
hmm.. icq me ff
Wat zijn er nog meer dan die plaatjes die op de site staan?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Tell me .. waar staat de rest?Op dinsdag 19 juni 2001 17:47 schreef Paz het volgende:
[..]
*kuch* hlpdsk, kijk even in je eigen stuffis generalis wil je?*kuch*
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/165300Op dinsdag 19 juni 2001 20:26 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Tell me .. waar staat de rest?
Zie mijn reply.
Verwijderd
Dat zijn de braveOp dinsdag 19 juni 2001 20:35 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/165300
Zie mijn reply.
lol...op Fokzine zijn ze helemaal freaky geworden door een topic over hetzelfde verhaal. Alle links zijn daan gedelete en naar verluid mag men nu in geen enkel topic meer een link posten 
Het aantal pagevieuws van die site met de foto's lag vandaag al op 26.000
Gooi der een bannertje op zou ik zeggenOp dinsdag 19 juni 2001 20:35 schreef MarcyDarcy het volgende:
lol...op Fokzine zijn ze helemaal freaky geworden door een topic over hetzelfde verhaal. Alle links zijn daan gedelete en naar verluid mag men nu in geen enkel topic meer een link posten
Ongelovelijk dat half internet over de rooie gaat vanwege een paar plaatjes waaopr vaag iets te zien zou zijn...
Ik zou zeggen, zoek zelf een vriendin ofzo?
Heb ik alOp woensdag 20 juni 2001 03:11 schreef Aphax het volgende:
Ongelovelijk dat half internet over de rooie gaat vanwege een paar plaatjes waaopr vaag iets te zien zou zijn...
Pagina: 1