Toon posts:

welke hosting?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik vroeg mij af... voor mijn vriendin wil een een blog gaan starten via wordpress en daarvoor heb ik een hosting nodig.

Nu heb ik enorm veel hostings gezien alleen weet ik niet waar ik op moet letten, het is een beginnende blog dus in het begin zal het niet enorm druk worden maar met 2 tot 3 jaar hoop ik wel een druk bezochte blog te hebben.

Nu was de vraag aan jullie kunnen jullie mij een goede hosting adviseren welke maandelijks niet meer dan 20 euro per maand is ( liefst minder) en die goed is?

met vriendelijke groet,
Valentijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:01:
Beste mensen,

Ik vroeg mij af... voor mijn vriendin wil een een blog gaan starten via wordpress en daarvoor heb ik een hosting nodig.

Nu heb ik enorm veel hostings gezien alleen weet ik niet waar ik op moet letten, het is een beginnende blog dus in het begin zal het niet enorm druk worden maar met 2 tot 3 jaar hoop ik wel een druk bezochte blog te hebben.

Nu was de vraag aan jullie kunnen jullie mij een goede hosting adviseren welke maandelijks niet meer dan 20 euro per maand is ( liefst minder) en die goed is?

met vriendelijke groet,
Valentijn
Ik heb zelf meerdere sites bij CCCHosting. Ik betaal erg weinig, omdat mijn "site" van een ander (inmiddels failliete) hosting provider maar de prijzen zijn nu nog steeds niet duur en volgens mij kan je heel gemakkelijk je opslag/bandbreedte verhogen.

Zelf heb ik geen ervaring met WordPress daar, maar ik denk dat dat wel te regelen is.

Ze hebben ook een (gratis) SMTP server. Maar dat zal voor een blog minder belangrijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 19:49

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Zie bijvoorbeeld webhosters.nl voor een vergelijking.

Voor een beginnende site voldoen de meeste hosters denk ik wel. Als het ooit gaat lopen kan je altijd nog naar een duurdere (betere?) host overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wordpress.com al overwogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadje93
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 17:05
Zelf goede ervaring met gethost.nl (erg goed geprijs ~ 22 euro per jaar ongeveer met domein + 1GB hostng, "onbeperkt" bandbreedte (Fair use policy) waar je niet snel aan gaat komen met een simpele blog (gebruik in wordpress plugin als w3total cache en image optimizers om je bandbreedte te drukken. Met een wordpress site die circa ~15-20k pageviews/maand verzorgt op mijn vps"je" (amazon EC2) heb ik een gigabyte of 10-20 (ook mp3's waar het wat harder gaat).

Bij gethost ook erg vriendelijke (en snelle, zelfs 's avonds soms laat in het weekend vanaf ee iphone!) support, dat zie je niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
Let ook op de mogelijkheden tot een gemakkelijke installatie van bijvoorbeeld Wordpress. Zelf maak ik gebruik van Versio en zij bieden Installatron aan. Dat is een beheerpaneel waar je simpel zonder enige technische kennis met een paar klikken heel simpel Wordpress kan installeren. Voor een starter is dat erg makkelijk.

Wellicht dat andere hosters dit ook gebruiken of iets soortgelijks, maar er zijn ook hosters waar je Wordpress gewoon handmatig moet installeren en dat kan lastig zijn als je niet echt de technische kennis in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-06 14:57
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:01:
Beste mensen,

met vriendelijke groet,
Valentijn
Voor welke Hosting heb je uiteindelijk gekozen? ik ben zelf ook op zoek naar een Hosting firma voor de website van mijn moeder haar kapsalon.

alvast bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 20:13
Ik ben ook wel benieuwd waar je voor gekozen hebt. Ik zit zelf momenteel bij Hosting2Go en ik gebruik mijn e-mailadres daar als primaire e-mailadres, maar ze bieden geen SSL oid aan hierop en hier wil ik eigenlijk toch echt wel vanaf.
Nenoki schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:13:
Let ook op de mogelijkheden tot een gemakkelijke installatie van bijvoorbeeld Wordpress. Zelf maak ik gebruik van Versio en zij bieden Installatron aan. Dat is een beheerpaneel waar je simpel zonder enige technische kennis met een paar klikken heel simpel Wordpress kan installeren. Voor een starter is dat erg makkelijk.
Ik zat zelf te kijken naar Versio, een redelijke prijs en SSL. Maar ik heb er niet zoveel ervaring mee en ik wil eigenlijk dat alles out-of-the-box gewoon werkt. Dus Nenoki kun jij mij vertellen of en hoe e-mail met SSL werk bij Versio?

[ Voor 39% gewijzigd door heintjeput op 01-12-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Ik raad Neostrada aan, de goedkoopste hosting die er is, goede support en 1 click Wordpress install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
heintjeput schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:02:
Ik ben ook wel benieuwd waar je voor gekozen hebt. Ik zit zelf momenteel bij Hosting2Go en ik gebruik mijn e-mailadres daar als primaire e-mailadres, maar ze bieden geen SSL oid aan hierop en hier wil ik eigenlijk toch echt wel vanaf.

[...]

Ik zat zelf te kijken naar Versio, een redelijke prijs en SSL. Maar ik heb er niet zoveel ervaring mee en ik wil eigenlijk dat alles out-of-the-box gewoon werkt. Dus Nenoki kun jij mij vertellen of en hoe e-mail met SSL werk bij Versio?
SSL werkt bij Versio hun eigen SSL mailserver out-of-the-box, hiervoor hoef je dus niet perse een SSL certificaat voor aanschaffen. Bij de mailserver vul je dan mail.axc.nl in (De instellingen staan wel tussen de artikelen bij Versio).

Uiteraard kun je wel een SSL aanschaffen voor je website als je die op SSL wilt draaien maar dat is dus niet perse nodig om je mail op SSL te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik zit zelf bij Junga en ben erg tevreden. Goede klantenservice en installeren van Wordpress was zo gepiept.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manniss
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 22:07
error 404 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:12:
Ik raad Neostrada aan, de goedkoopste hosting die er is, goede support en 1 click Wordpress install.
Ik gebruik zelf ook neostrada voor enkele projecten. In begin was ik hier heel tevreden (goedkoop, goede support,...)
Uptime en snelheid bleken echter na een tijdje een probleem te zijn voor mij. Kwa uptime zijn er echter al wel verbeteringen.

Voor mijn zwaardere sites ben ik overgestapt naar ovh, support zou er slechter zijn maar door opgebouwde kennis heb ik deze toch veel minder nodig. Ook mailboxen zijn hier van beperkte grootte. Prestaties en uptime zijn wel beter.
Pagina: 1