Nieuwe Toshiba Chromebook 2 importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.000 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legin
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 15:30
Hallo,

Ik ben op zoek naar de nieuwe Toshiba chromebook 2 die pas is uitgekomen in de VS.
Nu zag ik dat deze niet in nederland uitkwam, Ben even gaan googlen en kwam op ChromeIT.
Deze webshop importeert vanuit amerika maar hij vraagt een belachelijk hoog bedrag van 435 Euro voor de Toshiba CB35-C3300.. Deze kost in amerika 330Dollar.
De prijzen van de oude en nieuwe Toshiba CB2 zouden gelijk blijven; dus 2014 versie 330dollar en 420dollar zo ook met de nieuwe versie.

Weet iemand waar ik een Toshiba chromebook 2 2015 kan halen in nederland of een webshop waaruit ik m kan laten importeren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:52
Ik denk als je een betrouwbare verzekerde verzender gebruikt en netjes BTW afdraagt dat je wel onder de €435 zal blijven maar dat het wel hard richting de €400 zal gaan. Zover ik kan zien op basis van http://www.invoercalculator.nl/. Ik durf niet te zeggen hoeveel goedkoper het kan, maar durf wel te beweren dat €435 geen belachelijk bedrag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legin
Bazziek schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:12:
Ik denk als je een betrouwbare verzekerde verzender gebruikt en netjes BTW afdraagt dat je wel onder de €435 zal blijven maar dat het wel hard richting de €400 zal gaan. Zover ik kan zien op basis van http://www.invoercalculator.nl/. Ik durf niet te zeggen hoeveel goedkoper het kan, maar durf wel te beweren dat €435 geen belachelijk bedrag is.
ugh... waarom is nederland zo gaar in deze dingen. Alles word minimaal 50 euro duurder verkocht dan de originele prijs eigenlijk is.

maar oke, op die website staat de oude voor 350 euro te koop en in de VS is deze 330.. hoe verklaar je die prijs dan als hij hetzelfde heeft gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Legin schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:15:
[...]

ugh... waarom is nederland zo gaar in deze dingen. Alles word minimaal 50 euro duurder verkocht dan de originele prijs eigenlijk is.

maar oke, op die website staat de oude voor 350 euro te koop en in de VS is deze 330.. hoe verklaar je die prijs dan als hij hetzelfde heeft gekost?
Waarom Nederland zo "gaar" is kan je zelf vast vinden als je een beetje zoekt.

Het prijsverschil? Ik vermoed dat de webshop die ze verkoopt een marge aanhoudt op de nieuwe laptop om zijn ondernemersrisico te dekken. Een deel van dat risico bestaat uit het moeten verlagen van de prijs als er een nieuw model verschijnt, omdat natuurlijk niemand de volle pond meer zal willen betalen voor een ouder model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legin
Oke, is begrijpelijk.
Jammer dat Nederland overal een stukje van wilt.
Is importeren een idee? zoja waar ergens? amazon shipped niet buiten US dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Heb even gekeken voor je maar Amazon verstuurt em gewoon Nederland. Voor 386 heb je em thuis inclusief Import fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De koers tussen de euro en de dollar is het laatste jaar zo hard gegaan dat deze ook vrijwel gelijk is terwijl je in 2013 +/- 20% korting kreeg als je met de dollar rekende.

Daarbij moet er nog belasting en invoer rechten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit soort topics vallen onder aankoopadvies ("waar/hoe moet ik dit kopen") en zijn niet de bedoeling in het Shopping Forum. Met de gegeven antwoorden moet je het zelf verder uit kunnen zoeken.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 11-10-2015 02:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.