Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een waardige (en voor namelijk 'permanente) voor mijn 7870 XT.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tussen de 200 en 300. Ik kan mijn oude videokaart verkopen aan een vriend annex Mede-tweaker dus dat scheelt ook met 't budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb zelf nu een bordje dat enkel CF ondersteunt. Maar ik heb verder geen directe voorkeur. Enkel wat de beste prijs/kwaliteit is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Verder ben ik bezig mijn systeem gewoon 'future' proof te maken. Ik game nu voornamelijk op 1080p en ik zie mezelf nog niet snel naar 2K of hoger gaan dus een beetje overkill mag wel.
Zolang ik volgend jaar maar niet wéér moet upgraden.
Ook wil ik gaan stoeien met titels zoals The Witcher 3, Dishonored 2, misschien Fallout 4 en andere toekomstige titels. Ik heb ook gemerkt dat die 2 GB niet meer voldoende is (developers hebben gemerkt dat VRAM een ding is ofzo. Te zien bij spellen zoals Shadow of Mordor en Batman: Arkham Knight)
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een waardige (en voor namelijk 'permanente) voor mijn 7870 XT.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tussen de 200 en 300. Ik kan mijn oude videokaart verkopen aan een vriend annex Mede-tweaker dus dat scheelt ook met 't budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb zelf nu een bordje dat enkel CF ondersteunt. Maar ik heb verder geen directe voorkeur. Enkel wat de beste prijs/kwaliteit is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10FK2/8 | € 45,50 | € 45,50 |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 500W | € 80,65 | € 80,65 |
| 1 | Samsung 840 SSD 120GB | € 149,95 | € 149,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 427,- | |
Verder ben ik bezig mijn systeem gewoon 'future' proof te maken. Ik game nu voornamelijk op 1080p en ik zie mezelf nog niet snel naar 2K of hoger gaan dus een beetje overkill mag wel.
Ook wil ik gaan stoeien met titels zoals The Witcher 3, Dishonored 2, misschien Fallout 4 en andere toekomstige titels. Ik heb ook gemerkt dat die 2 GB niet meer voldoende is (developers hebben gemerkt dat VRAM een ding is ofzo. Te zien bij spellen zoals Shadow of Mordor en Batman: Arkham Knight)