Toon posts:

Welke Windows?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke windows is nou het beste voor spellen zoals Quake 3 arena?
De specs van mijn bakje staan ergens onderaan??

.Win 98se
Win me
Win 95
win 3.11
win 2000
etc
welke is het beste?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
win3.11 uiteraard :7

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
Win98se of win2000. Win9x en me zijn wel goed voor spelletjes. Win2000 is ook goed (werkt beter dan win98 bij mij) voor spellen (je moet dan wel servicepacks geinstalleerd hebben)

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
velux, top kwaliteit :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

win2k

Verwijderd

Ik draai nu Windows ME maar hoor er niet veel goeds over bij het gamen heb er zelf niet veel problemen mee maar zou hem niet adviseren beter Windows2000pro of Windows98Spedcial Edition.

Verwijderd

Ik draai nog WIN95 en ik moet zeggen... spellen draaien daar veel beter op bij mij dan WIN98... dat ligt natuurlijk ook mijn systeem ;) Ook is WIN95 (zeker in combinatie met internet) een stabiliteitsnachtmerrie :o Als ik m'n comp upgrade zou ik Windows 98 installeren... Windows ME is me wel een beetje te Microsoft >:)

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 18:02 schreef Wekkel het volgende:
W98SE lite
http://www.98lite.net
wow... da's apart!
nooooit geweten dat dat ook nog bestond. Ga ik zeker eens proberen. Maar voorlopig hou ik het nog ff op win2k (30% sneller bij mij als win98se).

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:13
2K

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:24
windows 98se

• HeatWave
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

De meningen schommelen altijd tussen 98se en 2k.

Ik denk dat als je 128 MB of minder hebt dat je voor 98 moet gaan, heb je meer dan is 2k snel zat en is die stabiliteit gewoon lekker.

offtopic:
er is ook nog zoiets als windows99

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://pla-netx.com/linebackn/guis/w101logo.gif

Ik raad je win98se met 98lite aan.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nou.. ik draai voor games toch echt win98 of ME (net wat ik nu weer heb geinstalleerd)

Win2k voor andere dingen.. maar zelf met 256mb aan geheugen en laatste drivers + directx8a haal ik onder win2k met bijv. UT en Q3 al snel zo'n 50FPS minder dan met 98/ME

En ja.. heb SP2 en alle compatablity packs geinstalleerd.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Bij mij lopen alle nieuwe spellen beter dan onder win98

Kheb overigens Win2k met SP2

Verwijderd

w2k server :)

• HeatWave
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Op dinsdag 19 juni 2001 20:31 schreef _LOSS_ het volgende:
[afbeelding]
Cooooooole pic man! Heb het ook nog ergens liggen maar nog niet aan toegekomen helaas.

Tja ik heb niet het idee dat ik qua snelheid iets mis als Serious Sam op 1600x1200x32 super lekker draait op Win2k met een GTS en 320Mb ram en 1000Mhz.

Zal misschien op win98se wel ff sneller draaien maar wie weet ook niet, ga geen 9x kernel meer draaien om dat te testen.

NT is me veel te stabiel om ooit nog terug tegaan.

Snelheid is heel belangrijk, maar als het heel snel vastloopt ben je nog nergens.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Win 98se!
zeker weten, mijn computer kan dagen draaien zonder te crashen onder win 98se.

en ja ik weet niet, onder win2k crasht ie ook nooit, maar draait het gewoon niet zo lekker.

Verwijderd

kzou ook win 98se pakken loopt bij mij het beste met spellen (UT en CS) ;)

• Apache
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

of een dual boot, bij mij hangt het van os tot os af hoe snel het draait dus voor sommige games boot ik naar een ander os :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Win ME vind ik wel lekker gaan

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 10:47
XP is beter... sneller als 98, en zo stabiel als 2k...

Ik draai hem nu al een paar maanden, en ik weet niet eens of er blauwe schermen in zitten... :7

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Met jouw setup - neem 98se. 2000 is superstabiel maar meer voor een "produktieve" omgeving.

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 23:09
Op dinsdag 19 juni 2001 19:25 schreef jdvanwijk het volgende:
Ik draai nog WIN95 en ik moet zeggen... spellen draaien daar veel beter op bij mij dan WIN98... dat ligt natuurlijk ook mijn systeem ;) Ook is WIN95 (zeker in combinatie met internet) een stabiliteitsnachtmerrie :o Als ik m'n comp upgrade zou ik Windows 98 installeren... Windows ME is me wel een beetje te Microsoft >:)
Hier stem ik dus volledig mee in. Win95 is retesnel.. ;) Maar met internet aan, instabiel.. ;(
ME heb ik gekocht, geprobeerd te instaleren maar snel er vanaf gehaald.. Wat een bagger, of het moest aan mijn PC liggen...
Over een paar maandjes komt er een nieuwe PC in huis en dat ding wordt voorzien van Win98SE en ik hoop dat XP geleverd wordt bij nieuwe PC's tegen die tijd (nee, ik ga 'm niet zelf bouwen, geen tijd voor, wel samenstellen).
Pagina: 1