Toon posts:

Zijn dit goede speakers ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
I will deze kopen maar weet niet of het goed geluid hebt.. review gezocht maar niet gevonden ..

merk: TEAC

POWERMAX 1500, 1000Watt PMPO, Surroundsystem

POWERMAX 2000, 1800Watt PMPO, Dolby Digital Surroundsystem

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Is deze een goed speakers
I don't think you speak very good. >:)

Zijn dit goede speakers?
Is dit een goede speakerset?

Nee, ik ben geen taalpurist, en zelf nog woordblind ook, maar dit gaat weer nergens over.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 23:49
koop geen speakers waarbij het vermogen in W PMPO wordt gegeven...

• JT
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Op dinsdag 19 juni 2001 17:39 schreef GKLQuake het volgende:
koop geen speakers waarbij het vermogen in W PMPO wordt gegeven...
Koop dan gewoon geen computerspeakers :Z

Op mijn Yamaha's stonden aan de buitenkant ook 600 pmpo, in het echt issie 2x20+1x40, maar er komt heel mooi geluid ui voor het geld.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Daar moet je nooit naar kijken je kan beter kijken naar RMS was het geloof ik. PMP0 is het maximale geluid wat er uit kan komen en zul je niet snel halen.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Indien ik geen liefhebber ben van flames is dit bericht verwijdert

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
[offtopic]
Hey lui, dit vind ik echt niet kunnen. Ja, zijn grammatica is wat in de war maar het is goed te begrijpen wat hij vraagt. Als jij vindt van niet dan zit er echt een steekje los bij jou. :r

Als iemand z'n best maar doet toch? Het is dit soort reacties van Nederlanders wat allochtonen ervan weerhoudt proberen te integreren in onze samenleving (ik ben redelijk rechts ingesteld overigens, maar ik vind wél dat als een allochtoon zijn best tot integratie doet, dat hij/zij dan welkom is).

Ik had afgelopen jaar in m'n vriendengroep een Australische uitwisselingsstudent en daar kwam min of meer ook zulk Nederlands uit.

[ontopic]
Ik weet verder geen antwoord op je vraag; ik heb nog nooit van het merk gehoord (misschien zegt dat genoeg ;) ) :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
1000watt pmpo trekken ze trouwens ook niet. En het RMS wattage zegt ook niet alles (THD hoef je niet te vermelden en ook niet hoe LANG de speakers dan vermogen kunnen verdragen.

Teac maakt low end budget pc subwoofersystemen, voor muziek dus but. Beetje muziek luisteren doe je op sets die zijn gebaseerd op acoustische kwaliteit, en dan kom je snel bij Labtec/Yamaha/Altec Lansing uit. Voor de budget types dan!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ontopic graag. En ik verander de topictitel ff

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

hmph... had ook eens zoiets.... 1400 watt PMPO.... my ass! toen dat kutding een keer kapot was heb ik hem een keer open gemaakt, en wat denk je... een echte 7.5 watt RMS tering klein klote woofertje erin met een magneet die evenveel weegt als een schepje suiker!

donder op met die pokkezooi!

heb d'r nog 2 meier voor neergelegd ook (ooit)

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Ja wat verwacht je van 2 meier voor 2000,- heb je nog niet eens een 1400 watt versterker laat staan speakers plus amp.
iedereen denkt alleen maar in cijfers stop daar eens mee.

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
met een magneet die evenveel weegt als een schepje suiker!
Hehe, vette audiofiele uitspraak :)))

Verwijderd

even voor de duidelijkhied. Als je naar PMPO watt kijkt, kijk je naar het maximaal haalbare voor de speaker. Hij hoeft dit ecter maar 0,0001 seconde vol te houden en ze kunnen dit al zeggen. Kijk hier dus ECHT NIET naar. Op veel pc-speakers staat ook dat ze 2x300 watt zijn, maar ze hebben afmetingen van 10x6x4 ofzo, dat kan dus nooit.

Verwijderd

ff gezocht net, goede speakers zijn:

- Ascend Acoustics CBM-170 $350
- Axiom Speaker Company Millennia M3 Ti $275
- Boston Acoustics Digital Media Theat $300
- Phase Technology 2.5T $ 200
- ACI Spirit $ 359

voor meer info kijk maar ff op:www.audioreview.com/reviews/speaker/index_byrating.shtml

• Initial G
Koop dan gewoon geen computerspeakers :Z
nee idd >:)

Verwijderd

Overweeg eens Celestion DL8 :) , Wharfedale's of gelijkwaardig in combinatie met een fatsoenlijke versterker... al die desk top troep... Hoe vaak moet het nog gezegd worden: plug je PC in op je versterker! En zolang Teac nog geen versterkers maakt voor de ruimte buiten de computerkamer zullen dit wel brakke speakers zijn! PS staar je niet blind op 1500W...

Verwijderd

Scoor een paar Audio speakers en een redelijke versterker

• JT
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

De magneet van de woofer in mijn subwoofer van me comp speaker set weegt zeker meer dan een kilo.

Maar nou weegt die sub ook 8 kilo })

Das VEEL voor een computer sub.

Tis dat ik me normale installatie alleen niet voor me comp kan gebruiken :'(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Initial G
ik heb nog een paar oude auto speakers liggen met tweeter in de woofer zeg maar, met een vette magneet van 11cm doorsnee 2.5cm dik 10W continu :P

magneet zegt dus ook niet alles...

Verwijderd

quote: zijn dit goede speakers?

reply: nee... :'(

Verwijderd

Topicstarter
thank uall,,,

Verwijderd

Hee, op zich is Teac helemaal geen slecht merk, ze maken goeie CD-spelers en cassettedecks. Ik zou alleen niet veel vertrouwen hebben in een speakerset die 'Powermax' heet en meer dan anderhalve kilowatt aan vermogen in huis moet hebben.

1500 watt...yeah right...zal je zien dat het daar om een 6.5" woofertje in een bekrampte bandpasbehuizing gaat...woehaha >:)
Pagina: 1