Whatsapp berichten verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem.. Sinds donderdagochtend verdwijnen al mijn nieuwe berichten die ik typ/ontvang in WhatsApp. Bijvoorbeeld krijg ik een bericht binnen, dan kan ik dit lezen op het homescherm, maar kom ik in de chat dan zijn de berichten al weg. Het lijkt wel of mijn whatsapp 'stil' staat op een bepaald moment in de tijd. Op de eerste afbeelding zie je dat ik verschillende berichten heb binnen gekregen om 18:45. Op de tweede afbeelding zie je dat deze berichten zijn verdwenen. Het gaat om dezelfde chat.

Wat ik zelf al heb geprobeerd:
- Whatsapp verwijderd en chatgeschiedenis teruggezet (ik wil de geschiedenis niet kwijt)
- Opties aan- en uitzetten om te kijken of ik verschil merk
- Whatsapp support een mail gestuurd

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/nxmyip9nn/Schermafbeelding_2015_10_09_om_19_22_24.png
upload pics
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/yxjhhn4cb/Schermafbeelding_2015_10_09_om_19_22_35.png
post image

Degene die met de oplossing komt is een held

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herstel je iPhone via instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en Instellingen.
Als je geen gegevens wilt kwijtraken moet je eerste een reservekopie maken in iTunes en die later terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Indien dit uberhaupt nog een probleem is, gezien het topic 10 dagen oud is:

- Welke versie draai je? En welke iOS versie?
- Heb je je toestel al opnieuw gestart?
- Als je kijkt op Whatsapp Web, staan de berichten er dan wel?
- Weet je zeker dat je niet kan scrollen...? De client heeft de neiging soms te blijven hangen.
- Heb je dit in alle gesprekken, of enkel in 1 gesprek?

De afbeeldingen zijn een beetje vaag, want je ziet totaal andere berichten; geen van de berichten (zowel die van jou als die van de andere partij) in de 1e afbeeldingen komen terug in de 2e; dat maakt het een beetje lastig allemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 19-10-2015 21:01 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05
Ik heb dit probleem ook op mijn 6S Plus met iOS 9.1. Heb je dit al opgelost en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb dit laatst ook een keer gehad met één bericht, maar ik had het idee dat het ook kwam doordat ik whatsapp web tegelijk gebruik. Heb het idee dat daardoor soms berichten ineens in limbo komen of zo...