Corsair heeft een aparte lijn met producten onder de merknaam "Corsair Gaming", waar hun nieuwe lijn toetsenborden, muizen en headsets onder vallen. Dat is correct, dus daar heb ik geen bezwaar tegen.
Een tijdje terug werden een aantal van die "Corsair Gaming" producten per ongeluk onder "Corsair" ondergebracht. Ik heb daar melding van gemaakt en dit werd keurig hersteld en de producten vielen weer onder Corsair Gaming.
Wat later gebeurde dat nog een keer en ook dat werd keurig hersteld.
Maar ik denk dat er toch iets mis is gegaan, bij dat herstellen. Ik kwam daar achter toen ik een review van zo'n hersteld product maakte.
Als je klikt op mijn karma-badges bij dit product dan zie je de volgende:
Met "Corsair Gaming" zelf is nu ook iets mis. Hier is een voorbeeld van één van mijn andere reviews van dat merk:
Als je klikt op mijn karma badges bij dit product dan zie je het volgende.
Dit zou naar mijn mening rechtgetrokken moeten worden. Aangezien ik 4 reviews van de merknaam "Corsair Gaming" heb gemaakt, zou ik daar dus 6000 karma voor moeten krijgen, in plaats van 4500. En die andere verkeerde "Corsair Gaming" met diezelfde naam en 1500 karma, zou dus moeten verdwijnen.
Bovendien heb ik geen recht op de karmabadge die is toegekend aan "Corsair", aangezien ik van dat merk geen productreviews heb gemaakt.
Ik hoop dat ik dit goed heb uitgelegd, want het is misschien verwarrend.
Een tijdje terug werden een aantal van die "Corsair Gaming" producten per ongeluk onder "Corsair" ondergebracht. Ik heb daar melding van gemaakt en dit werd keurig hersteld en de producten vielen weer onder Corsair Gaming.
Wat later gebeurde dat nog een keer en ook dat werd keurig hersteld.
Maar ik denk dat er toch iets mis is gegaan, bij dat herstellen. Ik kwam daar achter toen ik een review van zo'n hersteld product maakte.
Als je klikt op mijn karma-badges bij dit product dan zie je de volgende:
- Karmakeizer: Corsair Gaming (1500).
- Karmakeizer: Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (1500).
- Karmakoning: Toetsenborden (4600).
- Karmakoning: Corsair (1500).
Met "Corsair Gaming" zelf is nu ook iets mis. Hier is een voorbeeld van één van mijn andere reviews van dat merk:
Als je klikt op mijn karma badges bij dit product dan zie je het volgende.
- Karmakeizer: Corsair Gaming (4500).
- Karmakeizer: Corsair Gaming VOID USB (1500).
- Karmakoning: Gaming headsets (1500).
Dit zou naar mijn mening rechtgetrokken moeten worden. Aangezien ik 4 reviews van de merknaam "Corsair Gaming" heb gemaakt, zou ik daar dus 6000 karma voor moeten krijgen, in plaats van 4500. En die andere verkeerde "Corsair Gaming" met diezelfde naam en 1500 karma, zou dus moeten verdwijnen.
Bovendien heb ik geen recht op de karmabadge die is toegekend aan "Corsair", aangezien ik van dat merk geen productreviews heb gemaakt.
Ik hoop dat ik dit goed heb uitgelegd, want het is misschien verwarrend.
Lex Poetelia Papiria.