• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 16:47
Ik heb een probleem met het moederbord. Als ik de resetknop indruk duurt het 5 a 10 seconden voordat er wat gebeurd. Daarnaar gaat de pc Direct uit. En naar 1 seconden weer aan. Dit is voor mijn ervaring vreemd gedrag bij een reset knop. En zou niet moeten gebeuren. De pc sluit zichzelf wel gewoon af. het beelscherm valt ook weg. alleen de pc gaat daarnaar niet uit.

Ik heb net hiervoor nog een nieuw beeldsherm gekocht, omdat de oude kapot was. bij het vorige heb ik dit probleem nooit gehad. je zou dus bijna zeggen dat het in combinatie met het beelscherm niet helemaal goed gaat

Ik hoop dat jullie hier meer informatie over hebben

CPU=Intel Core i5 3550
MB=Asus P8Z77-V LE
W=W7 64x

[ Voor 4% gewijzigd door Timmiboy op 09-10-2015 16:44 ]

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee dat hebben we niet , Je vergeet te vermelden :

- Wat je MB is
- Processor etc
- Windows xx?
- Waarom je uberhaubt op de reset knop wil drukken.. Windows vind dat sowieso niet fijn.

Dus wat meer informatie zou wel fijn zijn.

• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
Toegevoegd. had op het moment geen details van de parts. Pc blijft hangen bij het aflsuiten dus vandaar dat ik gebruik maakte van de reset knop, maar die lijkt eerder op de opstart/afsluit knop.

Edit: bij het indrukken van de reset knop duurt het ook 10 seconden voordat de pc helemaal uit gaat. En gaat dan ook meteen weer aan. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt

[ Voor 30% gewijzigd door Timmiboy op 09-10-2015 16:50 ]

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004

Stronkie

Where wind is Trouble

en als je in veilige modus opstart en dan probeerd af te sluiten

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-01 02:14

MiliaanR

Just for fans.

Waarom op de reset knop drukken? Je kan toch ook gewoon 1 keer de powerbutton in drukken? Bij de reset knop zou je computer voor zover ik het weet gewoon direct uit moeten gaan en direct opnieuw opstarten. Dus afgezien dat hij nog meerdere seconden neemt om uit te gaan vind ik het niet vreemd.

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:00
Als je de reset knop indrukt en het duurt even voor hij reset dan is hij niet goed aangesloten.
Bij het indrukken van de reset knop moet het mobo direct resetten.

En bij het niet willen afsluiten de optie die Stronkie aangeeft gebruiken.
Sluit hij dan wel goed af dan is het een driver of een programma die niet wil afsluiten.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Je kan verbose meldingen aanzetten in Windows (moet je even Google zoeken), zodoende kan je zien in Windows op welke service deze blijft hangen bij het afsluiten. Mogelijk kan je dan het programma achterhalen dat dwarsligt tijdens afsluiten.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Pagina: 1