Toon posts:

Star Wars Battlefront Beta crasht tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Tijdens de beta heb ik soms dat de game freezed waarnaar ik de volgende melding krijg; Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld (beeldschermstuurprogramma AMD driver reageert niet meer en is hersteld.)
Nu weet ik niet of dit een driverfout is maar ik heb een clean install gedaan van de AMD driver en heb momenteel de laatste versie (15.7.1) gedownload en werkt naar behoren.
Mijn videokaart is een R9 390 en ik heb een i5 4460 en heb 8 gig RAM en heb windows 10 64bit
Daarnaast merk ik geen verschil tussen low graphics en ultra, beide heb ik vloeiende gameplay echter na een bepaalde tijd freezed de game, dit is compleet random, ik kan soms meerdere potjes achter elkaar spelen voordat t gebeurd en de andere keer lig ik er binnen 3 minuten weer uit.
Haperingen e.d. met andere games heb ik nog nooit waargenomen.
Weet iemand het probleem?

Groeten

Nozman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 19:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het probleem is vooral dat je het hier post en niet op het forum van het spel :)

Dat bedoel ik niet vervelend, maar het blijft natuurlijk een bèta.
Als andere games die veel grafische kracht vereisen wel naar behoren werken, kun je al gauw concluderen dat jouw videokaart of setup niet het probleem is.

Alleen de developer kan je meer vertellen over comptabiliteitsissues van een product dat in bèta is.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, toch bedankt voor de reactie :)
Ik heb heel internet afgezocht naar crashing problems maar geen een kwam overeen met die van mij en ik had geen zin om een account aan te maken voor het forum van de developers haha vandaar dat ik op tweakers dit zet. Maargoed, ik zal even verder kijken en de developer site raadplegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden..
In het logboek geeft hij aan dat ''amdkmdap'' niet meer werkt wanneer deze freeze ontstaat.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-10 13:26

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Je mist niet veel. ;)

learning every day.