Ik heb net een bdc gestart, die geen netwerk verbinding heeft. Gaat om winnt4. Nu hangt ie weer aan het net, maar hij wil voor de een of de andere reden niet terug het net in. Ik heb alles gecheckt, de aansluiting werkt, dus het ligt aan de server zelf. Kan het zijn dat ie nog in de "geen net"-modus staat, en zo jah, hoe krijg ik dat er weer uit?
DE "geen net" modus, als in : nog niet geconfigged ?
Of bedoel je stand-alone zoals je met een NT4 Workstation kunt doen tijdens de setup ?
Ik wist helemaal niet dat dit ook kon met NT4-Server ?
Naja, hoe dan ook, kun je hem wel pingen enzo ?
Of bedoel je stand-alone zoals je met een NT4 Workstation kunt doen tijdens de setup ?
Ik wist helemaal niet dat dit ook kon met NT4-Server ?
Naja, hoe dan ook, kun je hem wel pingen enzo ?
Aannames zijn fataal.
BDC kan je alleen inrichten met verbinding met de PDC.
Ik neem aan dat je bedoeld dat ie na lange tijd niet meer in het domain komt (= Workstation lockout) Dus gewoon opnieuw aanmelden aan het domein
Ik neem aan dat je bedoeld dat ie na lange tijd niet meer in het domain komt (= Workstation lockout) Dus gewoon opnieuw aanmelden aan het domein
En toen was m'n signature weg :(
Profiles ?Op dinsdag 19 juni 2001 18:03 schreef keepitcool het volgende:
Misschien in de profiles...?
Aannames zijn fataal.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Verwijderd
Hardware profiles, dat je een nieuw profiel aan had gemaakt en dat ie daarin was opgestartOp dinsdag 19 juni 2001 18:04 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Profiles ?
Klopt, ik was vergeten dat dat haakje aangevinkt stondOp dinsdag 19 juni 2001 18:08 schreef keepitcool het volgende:
[..]
Hardware profiles, dat je een nieuw profiel aan had gemaakt en dat ie daarin was opgestart
Verwijderd
DOET IE HET NU WEER helemaal goed?Op dinsdag 19 juni 2001 18:12 schreef BlaxLash het volgende:
[..]
Klopt, ik was vergeten dat dat haakje aangevinkt stond
Aha, die profiles. Ik dacht even dat je user-profiles bedoelde. Vandaar.Op dinsdag 19 juni 2001 18:08 schreef keepitcool het volgende:
Hardware profiles, dat je een nieuw profiel aan had gemaakt en dat ie daarin was opgestart
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1