Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
Mede Tweakers!
De rechtse 10% van mijn laptopscherm werkt niet meer.
Weet iemand of het mogelijk is om het weergavebereik op mijn laptopscherm aan te passen, zodat het complete beeld op de linkse 90% van mijn scherm wordt weergegeven, want nu mis ik dingen zoals de rechtenkant van de taakbalk en kan ik niet meer in fullscreen kijken.
Bij voorbaat dank!

In detail: Een strook pixels, ter breedte van ongeveer 10% van de breedte van mijn scherm en de volledige hoogte van mijn scherm lang, aan de uiterst rechtse kan van mijn scherm doet het niet meer. Dat wil zeggen, de pixels zijn niet "dood" maar zijn allemaal lichtblauw. Oftwel. de rechtse 10% van mijn beeld kan ik niet zien/aflezen. Ik wil daarom de resolutie van 1600x900 verminderen naar bijv 1440x900 en hiervoor de linkse 90% van de pixels gebruiken. Ik kan wel een resolutie van 1440x900 instellen, maar dan heb zowel links als rechts 5% van het scherm ongebruikt. Ik weet niet hoe ik vervolgens het beeld op mijn display "naar links kan schuiven", zodat de 10% ongebruikte pixels rechts komen en samenvallen met de kapotte strook op mijn display.

Specs:
res: 1600x900
Asus laptop K73SJ-TY031V
Windows 7 SP2
Intel core i5 2430M 2.4ghz
geforce gt520m 1gb+intel integrated graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
Bump, is deze topic onoplosbaar of over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Sowieso staat die in het verkeerde subforum, schopje naar VB. Tevens de titel iets duidelijker gemaakt. Misschien dat dat helpt :).