Toon posts:

Symfony2 Php Webserver - Draait met server:run maar,

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Starting the Web Server

Running a Symfony application using PHP's built-in web server is as easy as executing the server:start command:

$ php app/console server:start

Als ik deze commando invoer krijg ik deze ''error''":

this command needs the pcntl extension to run.

Kan iemand mij helpen hiermee? Het lukt mij uiteindelijk wel om de server te runnen met het commando

$ php app/console server:run, maar waarom wil server:start nou niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 20:53
Wat heb je zelf zoal gevonden? Ik denk als je googled op "pcntl extension" of de hele foutmelding dat je wel een eind zou moeten kunnen komen?

[ Voor 65% gewijzigd door Erkel op 09-10-2015 13:08 ]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee hoe die commando een pcntl extensie kan verkrijgen opdat ik hem kan runnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Heb je uberhaupt een idee wat je aan het doen bent? Welke PHP versie gebruik je?

En nogmaals wat heb je zelf al gezocht? Of heb je graag dat wij het hier voor je uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
5.4+

Mij in de juiste richting duwen ben ik al blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:24:
5.4+

Mij in de juiste richting duwen ben ik al blij mee.
Google. We verwachten hier toch echt wel wat inzet. En met google ga je dit echt gewoon kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Ik heb gezegd wat je moet googelen, dat je daar iets vind waar je vervolgens niet uitkomt, ok, prima, daar wil ik je best mee helpen, maar je toont totaal geen initiatief. Tevens als ik in je profiel kijk heb je al ik weet niet hoeveel topics op de zelfde manier geopend, allemaal zonder initiatief, zonder zelf iets gedaan te hebben, etc. Hier op tweakers willen we best helpen maar je moet er zelf ook wat voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erkel schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:28:
Ik heb gezegd wat je moet googelen, dat je daar iets vind waar je vervolgens niet uitkomt, ok, prima, daar wil ik je best mee helpen, maar je toont totaal geen initiatief. Tevens als ik in je profiel kijk heb je al ik weet niet hoeveel topics op de zelfde manier geopend, allemaal zonder initiatief, zonder zelf iets gedaan te hebben, etc. Hier op tweakers willen we best helpen maar je moet er zelf ook wat voor doen.
Commentaar kan je mij ook prive sturen, daar zou ik meer mee doen dan dat je dat openlijk zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
You are missing pcntl extension in your system. This is part of php-cli package, so you just need to do:

sudo apt-get install php-cli
Check doc for more info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:35:
[...]

Commentaar kan je mij ook prive sturen, daar zou ik meer mee doen dan dat je dat openlijk zegt.
Als je geen commentaar wil krijgen, dan moet je zoals gezegd er zelf wat meer voor doen, ik ben niet de enige die dat aangeeft, en het is ook al in eerdere topics aan je gemeld. Ik ben er klaar mee, succes verder ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erkel schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:37:
[...]

Als je geen commentaar wil krijgen, dan moet je zoals gezegd er zelf wat meer voor doen, ik ben niet de enige die dat aangeeft, en het is ook al in eerdere topics aan je gemeld. Ik ben er klaar mee, succes verder ;w
Je comments komen zo hard over, jij was ooit ook een beginner en ik weet niet of jij het leuk zou vinden als iemand dan tegen jou zou zeggen dat je het zelf maar moet gaan opzoeken.

Ik ga verder niet in discussie, als ik een oplossing vindt stuur ik hem via een bericht naar je toe anders. En maar commentaar geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:01:
[...]

Je comments komen zo hard over, jij was ooit ook een beginner en ik weet niet of jij het leuk zou vinden als iemand dan tegen jou zou zeggen dat je het zelf maar moet gaan opzoeken.

Ik ga verder niet in discussie, als ik een oplossing vindt stuur ik hem via een bericht naar je toe anders. En maar commentaar geven.
Het kan zijn dat mijn comments hard over komen. Maar als je heel eerlijk bent, dan kan je zelf ook niet anders dan constateren dat je veel topics opent, met praktisch alleen maar een vraag erin, en je er verder helemaal geen tijd in hebt gestoken om een oplossing te zoeken.

Hoe kan je nou verwachten van anderen dat ze er tijd in steken om jou te helpen, terwijl het blijkbaar voor jou al teveel moeite is om een fatsoenlijk topic start te maken, waarin je aangeeft wat je zelf al hebt gezocht.

Vervolgens vraag ik je nog wat over wat je zelf al hebt gevonden, maar je neemt niet de moeite om hier op te reageren. Vervolgens kom je ineens weer met een copy-paste commando uit een linux terminal? Zonder enige context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er is een hoop mis met dit topic:

1. In het verkeerde subforum geplaatst
2. Geen goede titel
3. Geen goede beschrijvende openingspost
4. Weinig zelfinzet

clyzev1, je mag best alleen maar topics openen, maar ik mis steeds je eigen inzet. Volg nou gewoon het stappenplan een beetje en je topics zijn een stuk uitgebreider. Daarnaast kan je die stappen ook gebruiken om zelf je probleem wat beter te bevatten en wellicht kom je zelf zo tot oplossingen.

Voor de rest van de posters: reageer ontopic of reageer niet; we hebben ook een TR knop en dat is voldoende :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.