Windows 10 terugzetten naar 8.1, (terugzetten niet mogelijk)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag of het mogelijk is als Windows 10 dat langer dan een maand geïnstalleerd is nog teruggezet kan worden op Windows 8.1.
de laptop wordt gebruikt voor school maar sommige software kan niet goed overweg met Windows 10, vandaar dat ik terug wil

Alvast bedankt,

Karel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:24
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:42:
Hallo,

Ik heb een vraag of het mogelijk is als Windows 10 dat langer dan een maand geïnstalleerd is nog teruggezet kan worden op Windows 8.1.
de laptop wordt gebruikt voor school maar sommige software kan niet goed overweg met Windows 10, vandaar dat ik terug wil

Alvast bedankt,

Karel
Het kan wel, bij mij deed de activatie echter moeilijk. Heb hem toen via een telefoonsysteem geactiveerd. Heb voor de grap daarna nog eens Windows 7 opnieuw er opgezet, en toen werktte de activatie via internet wel. Check ook even het installatie en upgrade topic van Windows 10 hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Van http://windows.microsoft....ndows-10-recovery-options
Gedurende een maand nadat u een upgrade naar Windows 10 hebt uitgevoerd, kunt u naar de vorige versie van Windows terugkeren via Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Herstel. Hierbij worden uw persoonlijke bestanden behouden, maar worden toepassingen en stuurprogramma's die na de upgrade zijn geïnstalleerd, evenals eventuele wijzigingen aan instellingen, verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:42:

Terugzetten via de manier beschreven door Alternative in "Windows 10 terugzetten naar 8.1, (terugzetten niet mogelijk)" zal niet meer lukken. Maar een clean install is natuurlijk wel gewoon mogelijk. Je Windows 8.1 key staat nog steeds opgeslagen in je bios dus activeren zal vermoedelijk geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt,
Dan ga ik w8.1 opnieuw installeren.