Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneeuwhond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 11:55
Hallo,

Kunnen jullie mij eventueel helpen, ik zoek een zo compact mogelijk product, een 4G modem met 1 ethernet LAN port, het ‘’mobiele’’ en accu is overbodig, en hoewel wifi leuk zou zijn, is het niet noodzakelijk, ding gaat gewoon aan een voeding hangen en zou 24/7 verbonden moeten blijven!

Heeft iemand ideeën ? Ik kom veelal op veel te grote en lompe routers met 4 of meer ports, of mobiele accu apparaten die totaal niet stabiel werken en vaak hun verbinding kwijt zijn of zelfs een hard reset nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:12
een compacte router met usb poort in combinatie met een usb 4g stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneeuwhond
Dat wordt al aan de grote kant, het liefst zoek ik iets als dit :
Pepwave MAX BR1
Maar dan zonder al die onnodige functies als WAN port, GPS, etc ( waar je in bovenstaand voorbeeld een vermogen voor betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:17

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Cisco 819? Wel redelijk prijzig maar ook redelijk compact naar Cisco normen. Is naar eigen ervaringen zeer stabiel te noemen op 4G maar wellicht weer iets te groot cq. uitgebreid voor je.

[ Voor 44% gewijzigd door MisteRMeesteR op 09-10-2015 14:54 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203842

Mikrotik router RB951-2n. Maar dan moet je een USB connector van 4 euro erin solderen. Print is al voorgeboord. Ook een 5V voeding van 1,5 euro op ebay halen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Raspberry Pi met 4G USB dongle ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-06 15:36
TPLink MR3020 met 4G dongle of een Sonicwall met 4G dongle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneeuwhond
pricewatch: TP-Link Archer MR200

staat er sinds 27 oktober op, perfecte oplossing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 11:24
Heeft de TS inmiddels al een keuze gemaakt? Ik heb namelijk een poging gedaan met een Mikrotik CRS router samen met een Huawei 3G dongle maar deze is nog te prijzig voor dit doel. De Huawei dongle heeft echter HiLink software waardoor het ook een NAT router is een geen modem en hier moet ik dus nog een oplossing voor vinden.

Uiteindelijke wil ik een HAP AC Lite kopen want deze is goedkoop en heeft standaard een USB poort

[ Voor 42% gewijzigd door raymonvdm op 16-01-2016 22:37 ]

Pagina: 1