Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik vind het leuk om te gamen, maar dit is alleen een 'opstartsysteem'. Lichte games op hogere settings en de wat zwaardere games op lagere settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximumprijs, maar het is de bedoeling dat ik onderdelen vraag voor mijn verjaardag. Ik word 15, dus bedenk maar wat binnen de 'price range' valt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks aan componenten, maar HDD en RAM wil ik proberen tweedehands te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan vind je een lijstje met componenten die ik heb samengesteld. Dit is de eerste PC die ik zelf bouw, daarom kan het zijn dat er dingen missen, neem het me niet kwalijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals gezegd, dit is mijn eerste PC. Ik heb er geen to weinig verstand van en hoewel ik goede verhalen hoor over Intel vind ik het ook niet erg om AMD te gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Ik vind het leuk als er dingen bij zitten die licht geven (denk aan: muis, behuizing, toetsenbord)
Ga je overklokken?
Ik heb niet echt een beeld van wat dit is, dus uitleg is altijd welkom
. Nou heb ik wel gehoord dat AMD goed is om over te klokken, dat is een beetje de reden dat ik deze processor heb gekozen (twijfel vooral niet om tips te delen
)
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop vooral dat jullie me advies en tips kunnen geven over de componenten die ik heb gekozen. Ook zou het fijn zijn als er iemand uitleg kan geven (Op mijn niveau, dus niet teveel technische begrippen om te beginnen
)
Vriendelijke groeten,
TweakerTopper (of Ivo, hoe je me wilt noemen)
Ik vind het leuk om te gamen, maar dit is alleen een 'opstartsysteem'. Lichte games op hogere settings en de wat zwaardere games op lagere settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximumprijs, maar het is de bedoeling dat ik onderdelen vraag voor mijn verjaardag. Ik word 15, dus bedenk maar wat binnen de 'price range' valt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks aan componenten, maar HDD en RAM wil ik proberen tweedehands te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan vind je een lijstje met componenten die ik heb samengesteld. Dit is de eerste PC die ik zelf bouw, daarom kan het zijn dat er dingen missen, neem het me niet kwalijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals gezegd, dit is mijn eerste PC. Ik heb er geen to weinig verstand van en hoewel ik goede verhalen hoor over Intel vind ik het ook niet erg om AMD te gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Ik vind het leuk als er dingen bij zitten die licht geven (denk aan: muis, behuizing, toetsenbord)
Ga je overklokken?
Ik heb niet echt een beeld van wat dit is, dus uitleg is altijd welkom
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop vooral dat jullie me advies en tips kunnen geven over de componenten die ik heb gekozen. Ook zou het fijn zijn als er iemand uitleg kan geven (Op mijn niveau, dus niet teveel technische begrippen om te beginnen
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 70,95 | € 70,95 |
1 | MSI A78M-E45 | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Asus GTX750TI-PH-2GD5 | € 125,95 | € 125,95 |
1 | Samsung SpinPoint M8 HN-M500MBB, 500GB | € 41,50 | € 41,50 |
1 | Sharkoon VG4-W Blauw | € 32,- | € 32,- |
1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo | € 42,89 | € 42,89 |
1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Eminent Xline Powerline Adapter | € 24,95 | € 24,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 448,14 |
Vriendelijke groeten,
TweakerTopper (of Ivo, hoe je me wilt noemen)
[ Voor 7% gewijzigd door TweakerTopper op 09-10-2015 11:00 ]