Toon posts:

Meerdere rijen taakbalk windows 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee waar ik de vraag moet laten, hoop dat ik hier goed zit ;)

Bij windows 7, kreeg je meerdere rijen als je de taakbalk groter maakte.
Dat is nu niet meer zo, dat vind ik ontzettend irritant. De taakbalk zit al vol, voordat ik iets opgestart heb. Heeft iemand een oplossing om toch 2 rijen te krijgen?
Als ik hem groter maak, worden alleen de iconen groter, er komen er geen 2 naast (of onder) elkaar te staan. Heel vervelend.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
staat het wel op combineren, labels verbergen?

Ik krijg namelijk gewoon netjes 2 rijtjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar staat hij op. Ik zie nu wel wat het probleem is. Het komt omdat hij bij mij aan de rechterkant van mijn scherm staat. Zet ik hem onderaan, krijg ik ook gewoon rijtjes iconen inderdaad. Maar dat is niet echt handig op 3 schermen... Hmm.. hoop dat er toch een manier is om dat op de zijkant ook voor elkaar te krijgen. Lijkt op een bug. Als ik hem groter maak aan de zijkant, word alleen de balk van de iconen groter, en maakt hij geen losse iconen. Het is een beetje lastig uitleggen, maar denk dat het wel begrijpelijk is... De iconen worden groter, in plaats van opgedeeld in kleinere iconen.
Trouwens, ik zou zeggen, probeer het ook eens ;) Begrijpen jullie gelijk wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Was dat in Windows 7 zo ja? Ik dacht dat daar hetzelfde 'probleem' zich voordeed... (Als je googled zie je ook genoeg win7 gebruikers met dezelfde vraag). Wellicht dat ze het voor windows 7 ooit in een patch hebben gefixed, geen idee.
Wel was het zo dat er toen geen enkele manier was om dit voor elkaar te krijgen, en ik heb er tot nu toe voor win10 ook geen kunnen vinden.
Ik heb toen ik zelf met 3 schermen werkte onder windows 7 maar de hele boel veranderd met Rainmeter, maar misschien is dat ietwat drastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanks voor de link in ieder geval, ziet er erg intressant uit. denk dat ik daar eens mee ga spelen. Drastisch? daar zijn we toch tweakers voor? ;)
Om eerlijk te zijn weet ik niet eens meer hoe het zat in windows 7. Weet wel dat ik niet het probleem had, dat ik mijn iconen met zo'n scrollbalkje zag. Want dat is hetgene waar ik tegenaan loop. Dat vind ik echt irritant. Maar het kan er ook aan liggen, dat de balk bij win 10 veel voller staat.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:57:
Ja, daar staat hij op. Ik zie nu wel wat het probleem is. Het komt omdat hij bij mij aan de rechterkant van mijn scherm staat. Zet ik hem onderaan, krijg ik ook gewoon rijtjes iconen inderdaad. Maar dat is niet echt handig op 3 schermen... Hmm.. hoop dat er toch een manier is om dat op de zijkant ook voor elkaar te krijgen. Lijkt op een bug. Als ik hem groter maak aan de zijkant, word alleen de balk van de iconen groter, en maakt hij geen losse iconen. Het is een beetje lastig uitleggen, maar denk dat het wel begrijpelijk is... De iconen worden groter, in plaats van opgedeeld in kleinere iconen.
Trouwens, ik zou zeggen, probeer het ook eens ;) Begrijpen jullie gelijk wat ik bedoel.
En inderdaad, dat heb ik ook dan...

logisch, erg logisch...

hoop dat je oplossing vindt.
Pagina: 1