Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus een tijdje op zoek naar een nieuwe headset voor gaming. Ik run al een tijdje met een logitech G35 gaming headset die ideaal was voor mijn smaak maar ik wil er vanaf door de te korte levensduur van de headset zelf (sommige plastic onderdeeltjes breken veel te snel na een paar keer vallen.

Normaalgezien kan ik redelijk simpel goede reviews vinden maar ik vind precies één specificatie niet die ik heel belangrijk vind: de afmetingen van de binnenkant van de headet. De G35 heeft binnenin een breedte van 45mm en een hooghte van 65mm(ongeveer) die perfect rond mijn oren past. En ik zoek zo'n soortgelijke headset maar meestal staan die details niet vermeld.

Dus heeft iemand een site of dergerlijke waar ik die details wel kan verkrijgen?Of een gaming headset met surround sound 5.1/7.1 die die kan aanraden? Prijs liefst onder de 160€.

Groetjes!

P.S.: een vriend van me heeft de razer tiamat en die heb ik al eens geprobeerd maar de kussentjes gaan niet volledig over mijn oren. Ik had ergens gelezen dat die headset met uitwisselbare hoofdkussentjes kwam. Weet iemand of er daar kussentje bijzaten met de afmetingen die ik vermeld had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Ik gebruik een Roccat Cave, daar ben ik zeer tevreden over!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Ik neem aan dat je de Roccat Kave bedoelt ;), heb hem zelf ook ben er ook erg tevreden over. Bedenk wel dat hij analoog met 5 kabeltjes is, dus dat moet wel passen (al hebben ze ook een digitale versie zie ik nu).

Nadeel voor mij is ook dat ik hem daardoor niet op mijn ps4 bijvoorbeeld aan kan sluiten. Toen ik hem kocht had ik nog geen ps4 dus als ik nu een nieuwe zou kopen zou ik ook zeker voor een andere gaan. Maar qua geluid is het allemaal dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
A-Tray schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:59:
Ik gebruik een Roccat Cave, daar ben ik zeer tevreden over!
en hoe groot zijn de oorschelpen aan de binnenkant? ik zoek vooral een headset voor grote oren :)