Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies laptopkeuze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Begin september wilde ik de Asus kopen die in de Tweakers Best Buy lijst voorkwam: reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2015

Deze bleek echter nergens meer verkrijgbaar. Nu ben ik nog een beetje aan het rondzoeken en kwam ik op deze uit: http://www.tabletcenter.n...-book-t300chi-fh024h.html

Waarom is die bijvoorbeeld niet zo gewild als de Asus UX305, die niet meer wordt geproduceerd? Is zo een touch screen een beetje prima op de medium priced Asus transformer book? Kan ik beter wachten tot de Microsoft announcement van morgen? Ik weet niet echt welk merk ik wil. Mac heb ik geen geld voor. Dell heb een beetje een wannabe gevoel bij, en is ook overpriced? Lenovo doet me denken aan spyware en die hebben volgens mij geen laptops van ~750 euro (mijn prijsklasse), daarnaast hoor ik dat hun touchscreen dan echt kut is omdat je dan een goedkope Lenovo van ~500 scoort.

Hebben jullie tips? Ben een tijdje uit de laptop markt geweest. Had vroeger HP en dat was prima, maar volgens mij is het bedrijf niet heel epic meer. Ik wil graag een 13 inch laptop en hoef er niet intensief op te gamen/photoshoppen, meer voor overige zaken zoals school en streams kijken, etc. SSD wil ik er wel graag bij.

Dus ja, kunnen jullie mij een beetje inlichten? Is zo een touchscreen echt een waste voor mijn prijsklasse? Kan ik dan beter een laptop scoren zonder touchscreen, maar die verder wel betere specs heeft voor hetzelfde geld? Ik hoopte dat de Tweakers Best Buy van oktober mij hulp zou bieden, maar daar stuit ik dus op een 400 Lenovo of een Toshiba (waar ik weinig over weet, en die volgens mij niet meer verkrijgbaar is). Ik weet dat het meer om de hardware draait dan om het merk maar vooralsnog maakt het toch wel iets uit? Ik hoor het graag van jullie.

N