Ik ben opzoek naar een nieuwe TV, momenteel heb een 42'' Philips ambilight TV maar deze vind ik te klein en traag.
Wat is je budget?
€1600,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk voornamelijk films/series met Netflix, uitzending gemist of Plex via de Mac Mini.
Gamen doe ik niet.
Live TV kijken gebeurt nauwelijks, 1 CI+ tuner is dus genoeg, opnemen word niet gedaan.
Geluid is niet van belang, ik gebruik losse speakers.
De TV word bevestigd aan de muur, dunnere bezel is beter.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wil minimaal 60 inch, UHD hecht ik geen waarde aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
- De TV komt in een een lichte woonkamer, geeft een van deze TV's minder helder beeld?
- Voordeel van de Panasonic is de prijs, geeft deze slechter beeld dan de 65'' Sony? (Ik zie een in de specificaties o.a. het aantal Hertz)
- Ik kan de TV nu direct kopen, is het aan te raden om te wachten tot het einde van het jaar i.v.m. aanbiedingen of is dit niet van toepassing?
- Welke TV raden jullie mij aan, maar waarom?
Wat is je budget?
€1600,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk voornamelijk films/series met Netflix, uitzending gemist of Plex via de Mac Mini.
Gamen doe ik niet.
Live TV kijken gebeurt nauwelijks, 1 CI+ tuner is dus genoeg, opnemen word niet gedaan.
Geluid is niet van belang, ik gebruik losse speakers.
De TV word bevestigd aan de muur, dunnere bezel is beter.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wil minimaal 60 inch, UHD hecht ik geen waarde aan.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Panasonic Viera TX-65CW324 Zwart | € 1.399,- | € 1.399,- |
1 | Sony Bravia KDL-60W855B | € 1.249,- | € 1.249,- |
1 | Sony Bravia KDL-65W855C Zwart | € 1.588,- | € 1.588,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.236,- |
Welke vragen heb je hier nog over?
- De TV komt in een een lichte woonkamer, geeft een van deze TV's minder helder beeld?
- Voordeel van de Panasonic is de prijs, geeft deze slechter beeld dan de 65'' Sony? (Ik zie een in de specificaties o.a. het aantal Hertz)
- Ik kan de TV nu direct kopen, is het aan te raden om te wachten tot het einde van het jaar i.v.m. aanbiedingen of is dit niet van toepassing?
- Welke TV raden jullie mij aan, maar waarom?