Asus Strix hangt een beetje scheef aan de mobo lijkt het

Pagina: 1
Acties:

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:37
Ik heb sinds kort een Asus Strix in mijn pc gehangen en hij lijkt wat scheef te hangen lichtelijk, nu heb ik begrepen dat het na langere tijd kan gebeuren maar daar is in dit geval geen sprake van.

Is dit een probleem en zal hij verder gaan verzakken na verloop tijd of zou het een idee kunnen zijn om er een steuntje onder te maken.(met het gevaar dat als hij loskomt misschien tussen de fans kan komen op een onverwacht moment)

Er zijn vast meerdere ervaringen hier mee om te gaan of wel of niks aan te doen.
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2j8n0k.jpg

Carpe scrotum

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 16:36
Zit er een backplate op? Dit soort dingen gebeuren inderdaad wel vaker, en is niet in die zin gelijk een probleem.

• foxtrot81
rolandos582 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:38:
Zit er een backplate op? Dit soort dingen gebeuren inderdaad wel vaker, en is niet in die zin gelijk een probleem.
Er zit idd een backplate op, goed om te horen dat het niet direct een probleem is.
Ik maakte me wat zorgen voor het moederbord (pci x16 slot)

[ Voor 12% gewijzigd door foxtrot81 op 08-10-2015 18:49 ]

Carpe scrotum

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 16:36
foxtrot81 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:45:
[...]

Er zit idd een backplate op, goed om te horen dat het niet direct een probleem is.
Ik maakte me wat zorgen voor het moederbord (pci x16 slot)
Btw de foto uploader wil niet meewerken blijft het maar scheef plaatsen (tynipic) sorry voor de scheve foto.
Je moet even bij de orginele foto even rechtsklikken en dan de foto rechtsom roteren.
Dan komt het wel goed.

Maar zover hangt hij toch niet door? Als je eraan duwt, zit er dan ook een hoop speling in?

• foxtrot81
rolandos582 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:52:
[...]

Je moet even bij de orginele foto even rechtsklikken en dan de foto rechtsom roteren.
Dan komt het wel goed.

Maar zover hangt hij toch niet door? Als je eraan duwt, zit er dan ook een hoop speling in?
De foto is al in orde gekomen
hij hangt idd niet erg ver door en kwa speling zit er niet veel speling in.

Carpe scrotum