Toetsenbord en muis voor gamen!

Pagina: 1
Acties:

• dvdn1997
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een mechanisch toetsenbord en een muis om te gamen!

Wat is je budget?
Ik hoop voor het toetsenbord iets onder de 100 te blijven (in ieder geval niet te veel erboven) en voor de muis zo rond de 60/70 euro te blijven.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als de merken maar goed zijn en lang mee gaan! en als het toetsenbord maar mechanisch is (ik ben niet super bekend met de kleuren cherry switches, daar moet ik me nog een beetje in verdiepen)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het uiteraard gebruiken om te gamen, ik speel veel FPS games en wil daar ook een beetje de toetsenbord en muis op aan kunnen passen (zoals de dpi voor de muis etc.)

Alle tips zijn welkom!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:24
Wat heb je zelf al gevonden? CAA vereist nog altijd eigen inzet/onderzoek.

ben je bv al eens naar bv de mediamarkt gegaan om een paar muizen te bekijken? en toetsenborden te bekijken? gewoon een feeling te krijgen van de muizen/toetsenborden.

[ Voor 54% gewijzigd door loki504 op 08-10-2015 19:54 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mechanische toetsenborden onder de 100 euro.

Muizen onder de 75 euro.

Allemaal met 5 sterren! Vet goed, dus.

Je blijft maar aankoopadvies-topics openen. :X Doe zelf eens wat! 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 08-10-2015 19:58 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-02 09:23
De deathadder chroma is een erg fijne muis als je niet van veel poespas houdt. De chroma vult de hele palm en er hij is zwaar genoeg om lekker te blijven liggen.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 10:22
Cowamundo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:12:
De deathadder chroma is een erg fijne muis als je niet van veel poespas houdt. De chroma vult de hele palm en er hij is zwaar genoeg om lekker te blijven liggen.
Heb zelf de g502 van logitech en kan deze zeer aanraden als je wel poespas op je muis wil. Gewichten om zelf de muis zwaarder te maken als je dit wenst. Zoals ikzelf ook gedaan heb ;)

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
Cowamundo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:12:
dat chroma valt toch juist onder poespas?

Steelseries sensei, of xai. Ultieme FPS muizen.

[ Voor 7% gewijzigd door legendareN op 08-10-2015 23:14 ]

Pagina: 1