Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 686420

Topicstarter
Hallo,

Mijn S2 is al een oud beestje, maar hij draait in principe nog erg goed.
De laatste tijd merk ik wel dat hij mijn verzoeken, zoals een link openen in FB, niet meer zo goed aankan. Dan valt hij uit en start hij zichzelf op.

Dit was net ook weer het geval, alleen nu blijft mijn toestel zichzelf opstarten. Ik krijg steeds het 'Galaxy S2 logo' gevolgd tot het samsung logo en dit blijft zichzelf herhalen.
Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, maar toen had ik nog de kans om via de home-button+volume up+ home knop het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dat werkte toen.
Wanneer ik dat nu probeer, lukt dat niet meer omdat die actie wordt onderbroken door het opnieuw opstarten.

Ik heb overal gezocht maar nergens kon ik vinden wat ik hieraan moet/ kan doen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 20:10

FlyEragon

Alien Monkeys

Probeer eerst eens de batterij helemaal op te laden. Anders valt er weinig aan te doen denk ik, misschien nog Samsung KIES proberen om via KIES het toestel te recoveren. Moet je volgens mij ook een knoppencombinatie voor indrukken, hoop dat dat nog wel gaat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Anoniem: 686420 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:38:
Hallo,

Mijn S2 is al een oud beestje, maar hij draait in principe nog erg goed.
De laatste tijd merk ik wel dat hij mijn verzoeken, zoals een link openen in FB, niet meer zo goed aankan. Dan valt hij uit en start hij zichzelf op.

Dit was net ook weer het geval, alleen nu blijft mijn toestel zichzelf opstarten. Ik krijg steeds het 'Galaxy S2 logo' gevolgd tot het samsung logo en dit blijft zichzelf herhalen.
Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, maar toen had ik nog de kans om via de home-button+volume up+ home knop het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dat werkte toen.
Wanneer ik dat nu probeer, lukt dat niet meer omdat die actie wordt onderbroken door het opnieuw opstarten.

Ik heb overal gezocht maar nergens kon ik vinden wat ik hieraan moet/ kan doen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen! :)
Je aan/uitknop blijft hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:23

nhanssen

QVL is non-tweakers

Als ie in een bootloop hangt hoef je in principe alleen de home + vol. up in te houden.

Spec's PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas, home + vol. up doet het niet.
De enige optie om mijn mobiel uit te krijgen is de batterij verwijderen. Een paar uur geleden bleef de telefoon gelukkig uit nadat ik de baterij er terug in deed. Ik heb de batterij helemaal opgeladen en de telefoon opnieuw aangezet. Helaas blijft het probleem zich voordoen. Hij maakt ook rare tik-geluiden als hij opnieuw opstart.

Heeft er iemand nog een goude oplossing, ik kan mijn telefoon op moment niet missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:37

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Ik heb tijdje geleden ook zoiets gehad.. Heb toe me accu en usb poort vervangen.. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij kwam het door de usb poort.. Even proberen schoon te maken met een tandenborstel.. Ik had via chinese website voor ongeveer 20euro kitje met schroevendraaier en usb poort accus en nieuwe antenne en achterklepje gekocht.. Nu een jaar later doet ie het nog perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jaKKer schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:13:
Ik heb tijdje geleden ook zoiets gehad.. Heb toe me accu en usb poort vervangen.. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij kwam het door de usb poort.. Even proberen schoon te maken met een tandenborstel.. Ik had via chinese website voor ongeveer 20euro kitje met schroevendraaier en usb poort accus en nieuwe antenne en achterklepje gekocht.. Nu een jaar later doet ie het nog perfect!
Dus in jou geval kwam het doordat de accu onregelmatig stoom aan het toestel afgaf dan ofzo? Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.

Ik dacht er zelf echt aan dat dit een softwarematig probleem was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-05 12:30
Je zou een jig kunnen maken/kopen. http://forum.xda-develope...jig-reset-binary-t1604707
Daarmee krijg je hem gegarandeerd in recovery.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Anoniem: 686420 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:08:
Helaas, home + vol. up doet het niet.
De enige optie om mijn mobiel uit te krijgen is de batterij verwijderen. Een paar uur geleden bleef de telefoon gelukkig uit nadat ik de baterij er terug in deed. Ik heb de batterij helemaal opgeladen en de telefoon opnieuw aangezet. Helaas blijft het probleem zich voordoen. Hij maakt ook rare tik-geluiden als hij opnieuw opstart.

Heeft er iemand nog een goude oplossing, ik kan mijn telefoon op moment niet missen...
Nogmaals dan. Je aan/uitknop blijft hangen, ik heb dit al een aantal keer gezien bij S2's.
Je kan hem open schroeven, even kijken of je het knopje los krijgt met een tangetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Momus schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:18:
[...]

Nogmaals dan. Je aan/uitknop blijft hangen, ik heb dit al een aantal keer gezien bij S2's.
Je kan hem open schroeven, even kijken of je het knopje los krijgt met een tangetje.
Ik ben helaas niet zo'n held op dat gebied en ik ben bang dat ik iets sloop of hem helemaal niet meer in elkaar krijg.. Is er mogelijk een andere manier om dit op te lossen?

Het is trouwens wel opvallend dat wanneer ik de batterij er terug in doe, mijn telefoon niet aan gaat afgelopen keren dat ik het probeer nu. Betekend dit dan toch dat de knop vasthangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ja dat had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas is openschroeven geen optie voor mij, misschien enkel als laaste redmiddel.
Laten maken weet ik niet of het apparaat de kosten nog waard is.. Toch sonde want het apparaat was nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb ontdekt dat mijn telefoon home + aan/uitknop + volume down wel doet. Dan krijg ik een of ander scherm met een melding dat ik de telefoon schade kan toebrengen als ik verder ga.

Liggen hier misschien nog mogelijkheden? Ik weet niet precies wat dit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Anoniem: 686420 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:29:
Ik heb ontdekt dat mijn telefoon home + aan/uitknop + volume down wel doet. Dan krijg ik een of ander scherm met een melding dat ik de telefoon schade kan toebrengen als ik verder ga.

Liggen hier misschien nog mogelijkheden? Ik weet niet precies wat dit is...
Blijft hij daar wel op staan zonder weer te booten? Dan is het inderdaad softwarematig en zit je in de recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Momus schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:09:
[...]

Blijft hij daar wel op staan zonder weer te booten? Dan is het inderdaad softwarematig en zit je in de recovery
Daar blijft hij inderdaad wel op staan zonder weer opnieuw op te starten. Kun je mij vertellen wat ik daarmee precies kan doen? Want dit scherm is heel anders dan het menu wat ik kreeg met de volume up key.
Pagina: 1