Windows 10 Gdiplus? errors

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Goedendag Tweakers, uit het niets kreeg ik een paar dagen geleden een foutcode na het opstarten van mijn computer:

amd64_microsoft.windows.gdiplus_6595b64144ccf1df_1.1.10240.16384_none_89a94c179af51f83/gdiplus.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout.... blablabla.. En het eindigt met de Foutstatus 0xc000012f.

Deze melding krijg ik bij het opstarten van meerdere programma's (die daarna tevens niet opstarten). na wat zoeken op internet heb ik het volgende al het één en ander gedaan om het te verhelpen, maar niets wou. Daarna een clean Windows 10 installatie gedaan waarmee ik hoopte dat het zou verhelpen, maar helaas. :'(

Nu is mijn vraag, zijn er Tweakers die weten wat ik allemaal kan doen wat dit probleem kan verhelpen?
Is er misschien iets qua hardware kapot?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:56

D4NG3R

kiwi

:)

Gaat het hier om een legale, en schone installatie? Eentje die van de MS site is gedownload en is geactiveerd met een legale key dus.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
Heb een legale Windows ja, De installatie via de instellingen gedaan (opnieuw instellen) en daarmee werd het opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
"na wat zoeken op internet heb ik het volgende al het één en ander gedaan om het te verhelpen, maar niets wou"

Misschien kan je aangeven wat zodat er geen dubbele antwoorden worden gegeven.

MS Update denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:56

D4NG3R

kiwi

:)

Timbootje schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:26:
Heb een legale Windows ja, De installatie via de instellingen gedaan (opnieuw instellen) en daarmee werd het opnieuw geïnstalleerd.
Dat is wat anders als een clean install, eerder een grote schoonmaak. Bestanden die missen aan de installatie zelf worden daarmee niet terug gehaald.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
Ms update uitgevoerd. Voor virussen gescand. schijf opruiming/controle en daarna dus de grote schoonmaak. Ik zal eens zien voor een hele clean install, hoop dan dat dit het probleem gaat verhelpen.
Pagina: 1