Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:34
Ik zoek een?
Toetsenbord dat weinig geluid maakt. Ook bij hard aanslaan van toetsen.

Wat is je budget?
/

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Liefst geen Game toetsenborden en andere uitgebreide toetsenbord met alle toeters en bellen eraan. Zo neutraal mogelijk.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben op zoek naar een toetsenbord dat een stuk stiller typt. Op het kantoor hier hebben we 1 gebruikster die gewend is heel hard op het toetsenbord te drukken. We hebben al het allerzachtste toetsenbord neergezet dat we hebben. Helaas worden de directe collega's in de buurt nog steeds helemaal gek van het geklik op het toetsenbord.

Van internet en onze vaste leverancier worden we ook niet veel wijzer. Logitech toetsenborden zouden een stuk lichter moeten typen? Daarnaast worden rubber oproltoetsenborden aangeraden. Maar je snapt wel dat dit niet werkt als je er volle dagen op typt.

Ik kwam op een speciale site dit toetsenbord tegen:
Microsoft Wired Keyboard 600

Maar als ik de reviews lees vraag ik me af of deze ook wel genoeg dempt?

Hebben jullie een aanraden of ervaring met een toetsenbord dat heel stil typt?

Met vriendelijke groet,
Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:58

D4NG3R

kiwi

:)

offtopic:
Had je collega leuk gevonden, bij m'n laatste baan hadden we allemaal een mechanische ramplank.
O+

Een andere, nog veel nuttigere suggestie: Kan zij blind typen? Zo nee: Dit is een stuk stiller en efficiënter, en helpt op veel meer vlakken dan een stiller toetsenbord.

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 08-10-2015 16:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Op zich zijn de apple toetsenbordjes tegenwoordig redelijk stil. Hier op het werk hebben we ze ook en zelfs de notoire rammers hoor je nauwelijks boven het normale kantoorgeruis uit.

Maar misschien is een andere plek voor de dame in kwestie (stil hoekje ergens in de bezemkast) een betere oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:34
Ik denk dat het plekje in de bezemkast iedereen het wel mee eens is die om haar heen zit. :)

Over de opmerking of ze blind kan typen:

Ik gok het niet. Nog het oude vertrouwde met 1 vinger typen en hard drukken manier.

Vanaf vorig jaar zijn ze bezig geweest een nieuw gedeelte aan het kantoor te bouwen en het oude helemaal te verbouwen van binnen. We hebben toen allemaal nieuwe bureau's gekregen. En er is heel erg gelet op de akoestiek. 1 van de dingen is dat er tussen elk bureau een geluiddempende muurtje zit. Maar daar moet ze blijkbaar nog over heen komen met het getik.