Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dehim
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-06-2023
Zie de link voor meer details: https://windowsphone.user...ely-on-the-orientation-of
Ik geloof dat de hardware van de lumia 950(XL) deze techniek zou moeten kunnen utiliseren, maar nu moet de software dr nog komen en die komt er alleen als jullie hier even 3 stemmen aan geven. Tis misschien een niet heel belangrijke feature, maar hij zou wel nice zijn.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet, Dehim

[ Voor 0% gewijzigd door dehim op 08-10-2015 16:31 . Reden: achternaam weghalen ]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:49
Dan zal je de boel nog steeds relatief aan je gezicht moeten locken. Als je namelijk op je zij in bed licht te surfen houd je hem in portrait vast, wil je echter een filmpje kijken, dan houd je hem toch weer in landscape vast.

• dehim
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-06-2023
Daarom is dit een handige functie. Hij scant je gezicht en op basis van de orientatie van je gezicht ten opzichte van je telefoon verandert hij de schermorientatie. Dat maakt dit idee juist handig. Wat jij zegt is eigenlijk precies wat ik bedoel, maar ik begrijp niet wat je dan niet begrijpt aan mijn idee

[ Voor 21% gewijzigd door dehim op 08-10-2015 16:30 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:42
Samsung heeft dit op de S4 (en waarschijnlijk ook daarna), erg handig!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik snap weinig van deze topicstart, maar werving is sowieso niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.