Hallo,
Na een aantal jaren gamen op wat oudere beeldschermen ben ik van plan om een nieuw schermpje aan te schaffen. Nou voelt het als zoeken naar een spelt in een hooiberg, want de keuze die je deze dagen heb is enorm.
Het scherm zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming en wat internet browsing.
De games variëren nogal van Battlefield tot WoW en LoL en COD..
Ik ben dus op zoek naar een nieuw desktop scherm. Zelf twijfel ik nog tussen 24 en 27 inch. Uiteraard minimaal full hd en liever geen gloss scherm.
Het budget is rond de 250 euro en zelf zat ik te denken aan 1 van deze 3 schermen?
BenQ RL2455HM Zwart
pricewatch: BenQ RL2455HM Zwart
Iiyama GE2488HS-B1 Zwart
pricewatch: Iiyama GE2488HS-B1 Zwart
BenQ RL2755HM Zwart
pricewatch: BenQ RL2755HM Zwart
Of kan ik betere een ander beeldscherm kiezen?
Alvast bedankt!
Na een aantal jaren gamen op wat oudere beeldschermen ben ik van plan om een nieuw schermpje aan te schaffen. Nou voelt het als zoeken naar een spelt in een hooiberg, want de keuze die je deze dagen heb is enorm.
Het scherm zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming en wat internet browsing.
De games variëren nogal van Battlefield tot WoW en LoL en COD..
Ik ben dus op zoek naar een nieuw desktop scherm. Zelf twijfel ik nog tussen 24 en 27 inch. Uiteraard minimaal full hd en liever geen gloss scherm.
Het budget is rond de 250 euro en zelf zat ik te denken aan 1 van deze 3 schermen?
BenQ RL2455HM Zwart
pricewatch: BenQ RL2455HM Zwart
Iiyama GE2488HS-B1 Zwart
pricewatch: Iiyama GE2488HS-B1 Zwart
BenQ RL2755HM Zwart
pricewatch: BenQ RL2755HM Zwart
Of kan ik betere een ander beeldscherm kiezen?
Alvast bedankt!