Google Chromecast Audio

Pagina: 1
Acties:
  • 991 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12
http://tweakers.net/product/450105/google-chromecast-audio/

De Google Chromecast Audio komt alleen in het zwart uit, de Chromecast 2 komt wel in geel, rood en zwart. Bovendien staat laatstgenoemde ook op alle foto's, de Chromecast Audio ziet er net wat anders uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/chromecast/static/images/buy/buy-audio-chromecast-lightbox.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 10:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

SD5k schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:36:
http://tweakers.net/product/450105/google-chromecast-audio/

De Google Chromecast Audio komt alleen in het zwart uit, de Chromecast 2 komt wel in geel, rood en zwart. Bovendien staat laatstgenoemde ook op alle foto's, de Chromecast Audio ziet er net wat anders uit:

[afbeelding]
Kleurtjes samengevoegd en plaatje gewijzigd, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Nog steeds niet buiten Google om te verkrijgen kennelijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Bol heeft hem in het assortiment inmiddels : http://www.bol.com/nl/p/g...-audio/9200000050489892/#

edit, zie dat de levertijd onbekend is, iets te snel geweest :(

Ik heb die van mij gister aangesloten (via google gekocht) maar ik ben er tot op heden erg content mee! Via optisch aangesloten op mijn dac en icm spotify werkt het erg soepel

[ Voor 55% gewijzigd door skip-5 op 14-10-2015 10:44 ]

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Zo te zien heeft bol deze gisteren in de feed gezet, sinds gisteren staan ze erbij namelijk: pricewatch: Google Chromecast Audio Zwart. Maar inderdaad, levertijd onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 11:18
Ik zat al langere tijd te kijken naar een 'connected' AV-receiver (bt en wifi) ter vervanging van mijn analoge Sony STR-DB.
Terwijl ik bij CoolBlue eindelijk de bestelling deed voor een Yamaha RX-V479 kwam er een pop-up van de CromeCast Audio.
En die maar gekocht, want het geluid en vermogen van de Sony zijn nog steeds top.

Wat een geweldig ding i.c.m. met mijn Android phone en een digitale verbinding met de versterker (optisch).

Lokale mp3 streamen met Pulsar
Server muziek streamen met Bubble
Ook Tune-in, Spotify en SoundCloud werken top.

Met de iPhones van de dochters in huis is het lastiger, maar ook daar komen steeds meer apps voor.

Aanrader!
Ik heb meteen een 2e exemplaar besteld...

[ Voor 4% gewijzigd door emmerx op 04-01-2017 20:51 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 17:59

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Dit is inderdaad een mooi product.
Ik heb er nu 3 in huis, aangesloten op verschillende systemen.
Het mooie wat ik er aan vind is dat het geheel in sync loopt bij het afspelen, dus je loopt van de ene naar de andere kamer en de muziek loopt netjes door. Iets wat ik niet meer heb gehad sinds de oude radio vervangen hier vervangen is door digitale oplossingen.
Zelfs als in een ruimte alles uit staat (geen stroom erop) en je zet het aan, pakt de chromecast audio het automatisch op en gaat synchroon afspelen.

Een mooie en goedkope manier om bestaande systemen van digitale (internet) muziek te voorzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Een slotje om te voorkomen dat dit topic verder in een ervaringentopic verzandt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.