Ervaringen Boston Acoustics A225c

Pagina: 1
Acties:

• Diik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-07-2025
Ik heb enige tijd geleden een geluidsset aangeschaft maar wegens budgettaire redenen nog geen centerspeaker gekocht. Tijdens het kijken van films vind ik dit toch een gemis.

Mijn set bestaat uit:
Receiver: Denon AVR-1100X
Fronts & surround: Boston Acoustics A25
Sub: Kef Kube 2

Omdat mijn ervaringen met de A25's erg goed zijn leek het me niet meer dan normaal om de A225C centerspeaker van Boston Acoustics te kopen. Totdat ik de gemengde ervaringen op het forum hier las.

Nu zag ik in andere topics dat meerdere mensen deze A225c in in gebruik hebben.
Wat zijn jullie ervaringen met deze speaker? Met welke andere centerspeakers, in ongeveer dezelfde prijsrange, hebben jullie goede ervaringen?

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-01 03:39
Word goed beoordeeld zoals je kan zien, alleen de afwerking kan wat goedkoop overkomen als je pech hebt. Kan je de speakers eerst beluisteren voordat je de koop maakt ?, kan jezelf oordelen.

• Diik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-07-2025
Er wordt ook gerept over afwijkend geluid tov ander Boston speakers. Vroeg me af of anderen dat onderschrijven

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2019 07:52 ]

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-01 15:22
Ik ben dus op zoek naar deze center speaker en kan deze nergens meer vinden,ik heb zelf de vloerstaanders A250 en de surrounds A23 dus wou ik het compleet maken met deze center.

Iemand een idee waar die nog leverbaar is?

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

Wat ik begrepen heb waar ik hem vandaan heb is dat ie compleet uit productie is gegaan (ik had de allerlaatste kersen van Nederland volgens mij :+ ). Dus dat wordt marktplaats afstruinen als ik jou was. Zal die vast wel weer is voorbij komen. Zie regelmatig BA spullen erop staan.

Ben ook echt mega tevreden over die van mij. Goeie weergave van de stemmen en matcht heerlijk met de A26's die ik heb. Heb totaal geen last van dat "verschil" zoals de rest dat omschrijft. Hij word alleen wat schel op HELE hoge volumes maar dan staan je trommelvliezen ook wel te klapperen.

[ Voor 17% gewijzigd door The_12oach op 13-10-2015 00:43 ]

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Verwijderd

marcel2112 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:24:
Ik ben dus op zoek naar deze center speaker en kan deze nergens meer vinden,ik heb zelf de vloerstaanders A250 en de surrounds A23 dus wou ik het compleet maken met deze center.
Iemand een idee waar die nog leverbaar is?
Amazon.de lijkt mij op dit moment dan nog de meest logische plek:
amazon.de/Boston-Acoustics-BAA225CWD-A225C-Center-Lautsprecher
amazon.de/Boston-Acoustics-225C-Gloss-Black

Ik zou dan niet te lang blijven twijfelen als ik jou was. ;)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Nu online

ilm

The_12oach schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:40:
Wat ik begrepen heb waar ik hem vandaan heb is dat ie compleet uit productie is gegaan (ik had de allerlaatste kersen van Nederland volgens mij :+ )
Dus jij bent die grapjurk die de kersen voor mijn neus wegkaapte bij Hificorner :)

Heb vorige za dan maar de zware gekocht bij dezelfde winkel. Maar goed ook, blijkbaar is deze nu ook uitverkocht. Werkt goed, er zit spijtig genoeg wel een kras aan de achterkant. Hoort er normaal een beschermende folie op te zitten die je er af kunt trekken ? Mogelijks heb ik dan een geretourneerde gekregen...

Nu nog wachten op men kersen a360's, maar das ibood, kan nog wel even duren...

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

ilm schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:51:
[...]

Dus jij bent die grapjurk die de kersen voor mijn neus wegkaapte bij Hificorner :)
Nee deze kwam bij Apollo Almere vandaan. Bij Hifi corner wilden ze me de zwarte ook versturen omdat ze de kersen ook al niet meer hadden.

Mijne zat wel helemaal ingepakt in folie dus kans is idd aanwezig dat jij een geretouneerde hebt.

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-01 15:22
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:33:
[...]

Amazon.de lijkt mij op dit moment dan nog de meest logische plek:
amazon.de/Boston-Acoustics-BAA225CWD-A225C-Center-Lautsprecher
amazon.de/Boston-Acoustics-225C-Gloss-Black

Ik zou dan niet te lang blijven twijfelen als ik jou was. ;)
Ik had Hificorner nog ff gemaild en bleek dat ze dr nog eentje hadden en die heb ik nu besteld,jippie.

Ben wel beetje huiverig om bij Amazon en ebay te bestellen zag dr ook nog wel wat bij ebay die kwam uit Israel maar gelukkig niet meer nodig.

Verwijderd

marcel2112 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:25:
Ben wel beetje huiverig om bij Amazon en ebay te bestellen zag dr ook nog wel wat bij ebay die kwam uit Israel maar gelukkig niet meer nodig.
Amazon en eBay zijn twee geheel verschillende instituties die je niet moet vergelijken. ;)
Amazon levert je naast het bestelde product een rocksolid eigen garantie, dat kán eigenlijk niet mis gaan.

Ik heb op Amazon een keer een ontspoorde Japanner getroffen met Yakuza trekjes, en waar je bij een dergelijke shop hier je geld geheid was kwijtgeweest, had ik na twee weken mijn geld weer smooth op mijn rekening via de klantenservice van Amazon.
Dat hoeft dus totaal geen probleem te zijn, bovendien biedt je onderliggende creditcard ook al garanties tegen oplichting en/of faillisement.

Betaal in Nederland met iDeal en je kunt naar je geld fluiten als de shop op de fles gaat. :+
iDeal is namelijk een betaaldienst met nul garanties, veel slechter kun je het eigenlijk niet hebben.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Nu online

ilm

The_12oach schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:05:
[...]

Nee deze kwam bij Apollo Almere vandaan. Bij Hifi corner wilden ze me de zwarte ook versturen omdat ze de kersen ook al niet meer hadden.

Mijne zat wel helemaal ingepakt in folie dus kans is idd aanwezig dat jij een geretouneerde hebt.
Mogelijks dat ik de mijne dan terugstuur indien mogelijk. Want... daarbovenop heeft ibood me laten weten dat ze de Boston A360 ineens niet meer kunnen leveren. En dat laten ze nu weten, 3 weken na men bestelling bij ibood en nadat ik de A225C juist binnen heb. Het was ook te mooi om waar te zijn, 180 euro voor 2xA360's.

Op zich kan ik wel andere vloerstaanders kopen die passen bij de A225C maar heb de fronts toch allemaal liever van hetzelfde merk.

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2019 07:51 ]

Pagina: 1