Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgames
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2020
Voor ik deze topic start wil ik even zeggen excuses als dit in verkeerde subforum staat of als ik iets fout doe.

Sinds een week geleden me refurbished iphone 4 binnen gekregen.
Nou wou ik hem update maar om dat niet lukte probeerde ik maar wat.

en nu staat er een itunes logo met een iphone lader op het scherm en veder kan ik nu niet komen krijg steeds de foutmelding ''De iphone kan niet worden hersteld dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie.

Ik probeer iOS 7,1,2 installeren maar dat lukt niet.

Ze vertelde me dat de iOS ook anders is het een gefabriceerde refirmde iOS ofzo.

heb hem gekocht op aliexpress had ze ook ingelicht van dit probleem krijg ik een message zou je hem willen update moet je de telefoon terug sturen en zullen we hem voor je update maar daar heb ik niks aan konden ze ook van te voren doen.

Ze leverende telefoon met een refirmde iOS 6,1,3 of 6,0,3 weet het niet meer precies met chinezen instellingen.

Voor het verzenden helemaal niks aan de toestel gedaan.

Kan iemand mij helpen of moet ik naar een apple store gaan om dit probleem op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57
Probeer dit eens: http://www.iphoned.nl/tip...sinstellingen-herstellen/

[ Voor 82% gewijzigd door funk-e op 07-10-2015 20:24 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgames
@funk-e had ik all geprobeerd maar werkt niet hij start alleen op nieuw op maar veder doet ie niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:29
Ook al de dfu oftewel de herstelmodus geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgames
@Turkeyhakan ook geprobeerd maar werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07 13:10
Is het wel een echte iPhone die met de originele software overweg kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgames
@Pacificocean dat begon ik me ook af te vragen er zit wel een iOS software op maar een soort refirmed software ofzo was nog naar een apple reseller gegaan in de stad die hebben verschillende dingen geprobeerd maar niks help de.

Zelf heb ik ook uren lang dingen geprobeerd via het internet maar ja.

1 ding geleerd geen refurbished iphone meer voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-07 08:56
Heb je al aan de hand van het serienummer gekeken of het wel een echte iPhone is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07 13:10
kgames schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:23:
@Pacificocean dat begon ik me ook af te vragen er zit wel een iOS software op maar een soort refirmed software ofzo was nog naar een apple reseller gegaan in de stad die hebben verschillende dingen geprobeerd maar niks help de.

Zelf heb ik ook uren lang dingen geprobeerd via het internet maar ja.

1 ding geleerd geen refurbished iphone meer voor mij
Heb je een bedrijfsnaam of url waar je hem gekocht hebt want Aliexpress zegt niet zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574841

Wtf is refirmed software?
Als het een refurbished iphone is, gaat er gewoon een normale ios op.
Ze gaan niet ios herschrijven omdat het een refurbished phone is.
Als het een echte apple was, kon je ook gewoon het systeem updaten.
Klinkt als een fake. Heb je een link? Hoe veel heb je betaald?
En waarom haal je een refurbish iphone op aliexpress? Er zijn in nederland ook ontzettend veel aanbieders.
Dan weet je dat het goed is, en heb je garantie. En ik kan me ook niet voorstellen dat een iphone daar heel veel goedkoper is als hier.
Even gekeken, op aliexpress is het over het algemeen 20-30 euro goedkoper.. Totaal niet de moeite waard dus.

Nu zeg je dat je 1 ding geleerd hebt, je koopt nooit meer een refurbished iphone?
Dan heb je toch totaal het verkeerde lesje geleerd.
Wat dacht je van iets kopen van een goede, betrouwbare verkoper? Dat lijkt me een betere les om te leren. Niet een paar tientjes besparen door iets uit china te halen, en daardoor met veel gezeik te zitten. Dat lijkt me ook een goede les. Als je hem in nederland gehaald had, was het waarschijnlijk al lang opgelost. Nu moet je terug naar china voor de service.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 574841 op 12-10-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
^Dit dus.

Er zijn in Nederland diverse betrouwbare bedrijven, waar je een refurbished iPhone kunt kopen, uiteraard duurder dan tweedehands van particulier, maar dan heb je ook 'n nieuwe behuizing en batterij, en tevens garantie. Een prima alternatief, voor wie 'n iPhone wil, maar niet de volle mep wil betalen. In mijn omgeving hebben enkele mensen zo'n toestel (Apple certified pre-owned via Coolblue) en die zijn er heel tevreden over. De software van die toestellen verschilt uiteraard op geen enkele manier van die van nieuw gekochte iPhones en is ook op de normale manier te updaten.

In 't geval van TS snap ik dus ook niet, waarom je die uit China zou halen, en vraag me ook af, net als enkele anderen hier, of 't geen fake is.
Er zijn clones te koop, met Android software onder een iOS schil, en wanneer 't toestel niet op de normale manier 'n update kan krijgen, maar hiervoor terug moet naar de verkoper, krijg ik sterk 't vermoeden, dat dit ook zo'n nepperd is.
Pagina: 1