Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03-2018
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor studie. Met name office en browsing. Ook licht werk op adobe moet mogelijk zijn.

Wat is je budget?
800-1200 euro (rekbaar)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Aangezien de laptop voor school is, zeker zo licht mogelijk en zo makkelijk mogelijk mee te nemen

Ik twijfel al een tijdje aan een nieuwe laptop. Aangezien mijn oude macbook af is en ik eigenlijk geen nieuwe mac wil ivm het besturingssysteem zit ik te denken aan een Surface.
Aangezien mijn specs weet ik dat ik moet gaan voor een Pro 3. Ik vraag me alleen af of de i5 4GB of de 8GB versie aan te raden is. Aangezien die twee 300-400 euro prijsverschil hebben (dubbele opslagcapactieit HDD en dubbele RAM) vraag ik me af of ik die 8GB wel écht nodig heb.

Dus wie heeft een Surface of heeft er ervaring mee en kan mij verder helpen?
Verder zit eraan te denken om de Surface uit Engeland te halen aangezien dat soms wel tot 250 euro scheelt, wie heeft dit wel eens gedaan en is dit aan te raden?

Ook vraag ik me af of ik beter kan wachten op de Surface 4 (gisteren aangekondigd) aangezien de prijs van de 3 misschien daalt of dat de 4 gewoon veel meerwaarde heeft.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Hoe lang kun je wachten om iets nieuws te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
Maandje max!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 09-09 14:35
Als je kan zou ik adviseren om die tijd nog even uit te zitten en rond te zoeken naar een surface pro 3 in de aanbieding.

Naar mijn verwachting zal deze over een maand wel aardig gedaald zijn in prijs i.v.m. de introductie van de SP4 & surface book tegen die tijd.

Wellicht dat je er dan direct de compatible typecover 4 bij kan nemen (meer gebruikerscomfort) ;)

Misschien moet je nog iets langer doen met wat je hebt maar ik verwacht niet veel langer dan een maand voordat de SP3 prijzen een stuk interessanter worden ;)

mijn schatting qua prijs over een maand:

SP3 (tegenwoordig vaak met gratis typecover aangeboden) i5, 256GB opslag en 8GB RAM voor zo'n €700-800

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
Bedankt voor het advies! Ik wacht nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 09-09 14:35
BokitoD schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:18:
Bedankt voor het advies! Ik wacht nog even af!
Oké, nice!

Mocht je over een maandje weer op zoek gaan adviseer ik gewoon een nieuw topic te openen.
Wellicht dat je nog wat advies kan krijgen over waar dat je de beste koop kunt doen ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
Ik hou het in de gaten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
jimz93 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:02:
[...]

Als je kan zou ik adviseren om die tijd nog even uit te zitten en rond te zoeken naar een surface pro 3 in de aanbieding.

Naar mijn verwachting zal deze over een maand wel aardig gedaald zijn in prijs i.v.m. de introductie van de SP4 & surface book tegen die tijd.

Wellicht dat je er dan direct de compatible typecover 4 bij kan nemen (meer gebruikerscomfort) ;)

Misschien moet je nog iets langer doen met wat je hebt maar ik verwacht niet veel langer dan een maand voordat de SP3 prijzen een stuk interessanter worden ;)

mijn schatting qua prijs over een maand:

SP3 (tegenwoordig vaak met gratis typecover aangeboden) i5, 256GB opslag en 8GB RAM voor zo'n €700-800
Sluit ik mij volledig bij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ai, ik vrees dat de inschatting voor de pricedrop iets aan de optimistische kant geweest is. De Surface Pro 4 is gewoon nogeens een goeie 150 a 200 euro duurder in de markt gezet.

Dat er een pricedrop gaat komen, daar ben ik wel van overtuigd, maar ik denk dat die niet zo groot gaat zijn als dat wij wellicht hopen. Ik denk dat de i5, 256 GB van 1299 zal zakken naar 1099 of mogelijk 999.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 00:00
Achterhaald.

[ Voor 92% gewijzigd door Tweddy op 18-11-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022