Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software-update: Plex Media Server 0.9.12.13

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
downloads: Plex Media Server 0.9.12.13

In de meukpost van Plex staat
Clientsoftware is beschikbaar voor de eerder genoemde besturingssystemen, maar bijvoorbeeld ook voor iOS, Android, Windows Phone, Google TV en Chromecast.
Er is echter geen speciale app voor de Chromecast. Wel is er Chromecast support, maar daar heb je nog altijd wel een andere app voor nodig, om de stream vervolgens op de Chromecast te zetten (zo kan dat o.a. met de Android en volgens mij ook met de iOS app.

Daarnaast staat aan de rechterkant dat Plex voor het Linux platform is. Dit klopt, al is het echter ook voor OSX, Windows en BSD beschikbaar en op een boel verschillende NASjes is het beschikbaar. Zie hiervoor www.plex.tv/downloads en daarna klikken op 'Computer' voor de mogelijkheden.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 07-10-2015 16:54 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Kleine schop van dit topic. In het verleden hebben jullie het wel goed weergegeven, maar sinds enige tijd al gaat het mis. Heeft dat een reden? Plex is namelijk op meer platformen dan alleen Linux beschikbaar.

Zie bijvoorbeeld downloads: Plex Media Server 0.9.12.4 waar het nog wel goed is opgegeven, de artikelen die na deze komen helaas niet meer. Andere topics laten ook niet echt consistentie zien, zie ik nu.

EDIT:
Het gaat ook meer fout dan goed zie ik. Het topic dat ik aanhaal, is een van de weinigen waar de juiste platforms vermeld worden.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 16-10-2015 14:27 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Toch wel jammer, dat de besturingssystemen random blijven. Ik zie nu net downloads: Plex Media Player 1.0 voorbij komen, hier gaat het wel gelijk goed, waarom kan dat niet voor Plex Media Server dan? :?

Overigens is Plex Media Player nog niet publiekelijk beschikbaar, enkel voor Plex Pass houders, maar dat is schijnbaar geen probleem? Aangezien Plex Media Server voor Plex Pass gebruikers ook vaker updates heeft.

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 22-10-2015 20:55 ]

Verwijderd

CptChaos schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:19:
[...]
Al ben ik bang, dat de crew feedback liever negeert, aangezien ze dit topic al een week of drie (bijna dan) negeren.
Ik krijg eerder het idee dat reacties in GR op downloads e.d. vlot ondergesneeuwd raken door een stroom nieuwe. De grote meukposter Drobanir reageert prima op een positief ingestoken herinnering per DM mocht hij vergeten zijn je bericht op te pakken.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Thnx voor de tip, ik zal dat dan eens proberen.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik heb het nu gevonden en aangepast. Bedankt voor je hulp en je screenshot, ik ga die toevoegen.

[ Voor 24% gewijzigd door Drobanir op 22-10-2015 21:20 ]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Toppertje! :*)
Pagina: 1